VILD MED DYR

Læs alt om øvrige arrangementer i foreningen her, og kom gerne med dine egne forslag.
Besvar
chlin
Indlæg: 2653
Tilmeldt: 11. mar 2012 23:42

VILD MED DYR

Indlæg af chlin » 27. feb 2013 15:55

I weekenden den 16.-17. marts er der en stor kæledyrs- og udelivsmesse i Fredericia. http://www.vildmed2013.dk/
Billede
På denne messe har Dansk Hamster Forening selvfølgelig en stand og mange andre kæledyrsforeninger vil også være til stede(udstillerliste: http://www.vildmed2013.dk/udstillere.html).
På vores stand vil der være mulighed for at hilse på de hamstere, som vi har medbragt. Ligeledes vil der være flere konkurrencer og hamsterrouletten kommer også i brug.
Det er muligt at komme forbi og besøge os på messen. En billet for voksne koster 75 kr, mens en børnebillet koster 30 kr

MEN hvis du har lyst til at hjælpe med på standen en eller begge dage, så skynd dig at kontakte os!
Vi har brug for folk, som gerne vil tale med folk om hvilket dejligt kæledyr hamsterne er og fortælle dem om foreningen. Har du lyst til dette, så er det lige dig vi står og mangler!!!
Skynd dig at kontakte enten mig eller en anden fra bestyrelsen, for at høre mere. For vi skal snart bestille indgangskort til os, der er på standen
Med venlig hilsen Christina      Lindes Hamsteri på Facebook

Billede

burrus
Indlæg: 4520
Tilmeldt: 24. aug 2007 19:55

Indlæg af burrus » 27. feb 2013 17:09

Jeg skal være en del af katteudstillingen og er jo så temmelig "ophængt" der :)  men mon ikke jeg lige kigger forbi og hilser på :)

Men sig til hvis I vil låne en kineser eller to - jeg skal derned søndag og kan nemt tage en kineser eller tre med :)  jeg kommer alligevel fra klokken tidlig om morgenen, da kattene skal igennem dyrlægetjek og være i bur før selve messen åbner :)
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

chlin
Indlæg: 2653
Tilmeldt: 11. mar 2012 23:42

Indlæg af chlin » 27. feb 2013 17:14

burrus skrev:Jeg skal være en del af katteudstillingen og er jo så temmelig "ophængt" der :)  men mon ikke jeg lige kigger forbi og hilser på :)

Men sig til hvis I vil låne en kineser eller to - jeg skal derned søndag og kan nemt tage en kineser eller tre med :)  jeg kommer alligevel fra klokken tidlig om morgenen, da kattene skal igennem dyrlægetjek og være i bur før selve messen åbner :)
Jo, vi står jo faktisk i den situation at vi lige nu ingen kinesere har med, så det kunne vi da nok godt tænke os at låne et par stykker af.
Det er sådan, at folk har mulighed for at møde vores dyr, så det er vigtigt at det er en hamster der accepterer at blive håndteret (derfor kunne det være meget godt med to så vi ikke skal forstyrre den samme hele tiden).
Vi har alcogel med og alle skal bruge dette før de får lov til at røre ved dyrene for at nedbringe risikoen for smitte med alle de ting der kan florere på sådan en messe
Med venlig hilsen Christina      Lindes Hamsteri på Facebook

Billede

burrus
Indlæg: 4520
Tilmeldt: 24. aug 2007 19:55

Indlæg af burrus » 27. feb 2013 17:19

det kan vi snildt finde ud af :)  Jeg har jo både Ha Xi som en rigtig omgængelig dom spot han af god størrelse og mon ikke min lille BEW pige ender med at blive en lille sød pige også, sådan som jeg går og piller ved hende og søster hele tiden  :oops:  
Super star er også ved at blive en rigtig sød dreng og Sofie er også godt på vej til at blive en sød pige...
I kan jo bare sige til, hvor mange I har plads til - jeg har i hvert fald mindst 4 i dom spot og bew sådan lige på stående fod, som sagtens kan bruges til sådan noget :)
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

chlin
Indlæg: 2653
Tilmeldt: 11. mar 2012 23:42

Indlæg af chlin » 27. feb 2013 17:25

burrus skrev:det kan vi snildt finde ud af :)  Jeg har jo både Ha Xi som en rigtig omgængelig dom spot han af god størrelse og mon ikke min lille BEW pige ender med at blive en lille sød pige også, sådan som jeg går og piller ved hende og søster hele tiden  :oops:  
Super star er også ved at blive en rigtig sød dreng og Sofie er også godt på vej til at blive en sød pige...
I kan jo bare sige til, hvor mange I har plads til - jeg har i hvert fald mindst 4 i dom spot og bew sådan lige på stående fod, som sagtens kan bruges til sådan noget :)
Lækkert tak skal du have
Jeg tror det vil være passende med to
Med venlig hilsen Christina      Lindes Hamsteri på Facebook

Billede

Simse
Indlæg: 268
Tilmeldt: 22. sep 2008 19:31

Indlæg af Simse » 27. feb 2013 17:50

Jeg finder lige ud af om jeg køre med Hanne. Hvis ikke, tager jeg toget og så vil jeg gerne være med til at vise hamstere frem og fortælle, hvis jeg må :-)
Mvh. Simone og de der hamstere ;-)
Billede
Facebook side: https://www.facebook.com/SimsesDyr

chlin
Indlæg: 2653
Tilmeldt: 11. mar 2012 23:42

Indlæg af chlin » 27. feb 2013 18:04

Simse skrev:Jeg finder lige ud af om jeg køre med Hanne. Hvis ikke, tager jeg toget og så vil jeg gerne være med til at vise hamstere frem og fortælle, hvis jeg må :-)
Jeg vil vende det med bestyrelsen, men siden det er en stand for foreningen og du ikke er medlem af foreningen så tror jeg ikke det er en god ide
Med venlig hilsen Christina      Lindes Hamsteri på Facebook

Billede

kwo
Indlæg: 4519
Tilmeldt: 20. apr 2004 13:32

Indlæg af kwo » 27. feb 2013 19:13

Jeg har været så forudseende at melde to kinesere til. :-)
Og jeg tvivler på at der er nogen der kommer forbi og tæller dem. ;-)

Har du i øvrigt nogle kinesere til salg Pia?
Kenneth Worm

vonJul
Indlæg: 506
Tilmeldt: 21. jan 2013 00:14

Indlæg af vonJul » 27. feb 2013 19:16

Jeg kommer i hvert fald forbi og hilser på hamsterfolket :D
Jeg skal nemmerlig med en veninde til udstilling med hendes kat, og (7-9-13) skal perserne tidligt op, så vi har tid til at gå rundt og kigge osv.

burrus
Indlæg: 4520
Tilmeldt: 24. aug 2007 19:55

Indlæg af burrus » 27. feb 2013 19:20

kwo skrev:Jeg har været så forudseende at melde to kinesere til. :-)
Og jeg tvivler på at der er nogen der kommer forbi og tæller dem. ;-)

Har du i øvrigt nogle kinesere til salg Pia?
ikke lige umiddelbart :S  de hunner vil ikke som jeg vil - de synes ikke rigtig det er parringssæson lige nu... håber dog det snart ændrer sig.. fik jo en hun drægtig i januar, men de tre unger er afsat.. men arbejder på at der snart må ske et eller andet med de damer der :)
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Maria1997
Indlæg: 724
Tilmeldt: 11. jun 2012 18:51

Indlæg af Maria1997 » 4. mar 2013 15:45

Jeg kommer i hvert fald forbi om lørdagen.
Hilsen

Fie, Eli og Maria

Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)

mosegaardmortensen89
DHF - Dommer
Indlæg: 8551
Tilmeldt: 19. apr 2014 12:47

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 4. mar 2013 21:44

Maria1997 skrev:Jeg kommer i hvert fald forbi om lørdagen.
Det lyder fedt  :D
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

Maria1997
Indlæg: 724
Tilmeldt: 11. jun 2012 18:51

Indlæg af Maria1997 » 5. mar 2013 09:52

mosegaardmortensen89 skrev:
Maria1997 skrev:Jeg kommer i hvert fald forbi om lørdagen.
Det lyder fedt  :D
Står du der om lørdagen?
Hilsen

Fie, Eli og Maria

Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)

mosegaardmortensen89
DHF - Dommer
Indlæg: 8551
Tilmeldt: 19. apr 2014 12:47

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 5. mar 2013 21:54

Ja, jeg er der både lørdag og søndag  :D
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

Besvar