Hvilket træ skal jeg bruge?

Beskrivelse mangler
Låst
liv

Hvilket træ skal jeg bruge?

Indlæg af liv » 21. jul 2009 16:44

Hej  :D

Altså jeg har lige nogen spørgamål til træeksperterne  :lol:  :wink:

1 Jeg har måske tænkt mig at bygge et skabsbur  :wink: hvilket træ ville i bruge til det?

2 Hvis man skal bygge en trækasse som man vil putte jord i så de kan grave.. (de vil muligvis gnave i kassen) hvilket træ ville i så bruge?

desuden kan man putte hvilken som helst slags jord? altså til at grave i  :wink: og de renser vel sig selv :lol:  :lol:

på forhånd tak :D

Thitte

Indlæg af Thitte » 21. jul 2009 17:18

Kan ikke svare på det med træsorterne, da jeg endnu ikke er begyndt at udforske det d:
Men det med jorden tror jeg ikke det er godt at gå ud i haven og begynde at grave jord op, da det jo ofte indeholder en masse små dyr.
Min guldhams har spagnum til at grave og gå i, og det er hun super glad for (: det er heller ikke vildt dyrt, men fås ofte kun i store mængder.
Mvh Mette og guldhammien Naya (o: Sov sødt mine to drenge, Malthe og Mikkel <3.

liv

Indlæg af liv » 21. jul 2009 17:24

Thitte skrev:Kan ikke svare på det med træsorterne, da jeg endnu ikke er begyndt at udforske det d:
Men det med jorden tror jeg ikke det er godt at gå ud i haven og begynde at grave jord op, da det jo ofte indeholder en masse små dyr.
Min guldhams har spagnum til at grave og gå i, og det er hun super glad for (: det er heller ikke vildt dyrt, men fås ofte kun i store mængder.
tænkte mere på det jord man køber når man fx skal købe ind til potteplanter  :wink: ..men der må vel også være små dyr i  :?

Lykke

Indlæg af Lykke » 21. jul 2009 19:38

liv skrev:
Thitte skrev:Kan ikke svare på det med træsorterne, da jeg endnu ikke er begyndt at udforske det d:
tænkte mere på det jord man køber når man fx skal købe ind til potteplanter  :wink: ..men der må vel også være små dyr i  :?
der er tit tilsat stoffer - der må f.eks. ikke være gødning i.

liv

Indlæg af liv » 21. jul 2009 19:40

okay  :lol:  :lol: så skal jeg nok bare købe spagnum :lol:

Spot

Indlæg af Spot » 22. jul 2009 09:02

Jeg ville vælge melamin (ligesom køkkenskabe!) altså træ med en plastic overflade! Så undgår du alt det med hyldepapir osv!
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

liv

Indlæg af liv » 27. jul 2009 13:51

Spot skrev:Jeg ville vælge melamin (ligesom køkkenskabe!) altså træ med en plastic overflade! Så undgår du alt det med hyldepapir osv!
men har lige googlet lidt.. der står at hvis man spiser melamin er det sunhedsfarligt.. hvad hvis nu mine hammier gnaver i det... ?? :?  :?

Spot

Indlæg af Spot » 27. jul 2009 15:43

de burde ikke kunne få fat i det når det er så glat

Noget nyt om, om du vil have skabsburet? ellers skal jeg vide det så jeg kan sætte det til salg
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

liv

Indlæg af liv » 27. jul 2009 20:09

Spot skrev:de burde ikke kunne få fat i det når det er så glat

Noget nyt om, om du vil have skabsburet? ellers skal jeg vide det så jeg kan sætte det til salg
synes du skal sætte det tilsalg  :wink: så kan jeg bare sige til hvis det er  :)

Låst