Jeg er opløst af grin!

Beskrivelse mangler
Majlund

Jeg er opløst af grin!

Indlæg af Majlund » 17. maj 2010 09:21

Ja. . . Jeg er helt opløst af grin her!  :lol2:  Heldigvis nåede Bjørn også at se det, før han gik til skole. Vaks har jo fået nyt bur (Duna Fun) for et par dage siden. Han har haft travlt med at undersøge alt det indvendige. Her til morgen var turen så kommet til at undersøge det gennemsigtige plasticrør (med små lufthuller) der går fra bunden af buret og slynger sig ud af buret før det igen går ind på den nederste af to etager. Nu fik bamsen sig så proppet ind i røret lige igennem indgangen hvor det efterfølgende slyngede sig udenfor buret. . . . og det skulle jo undersøges grundigt  . . . hvorfor han slikkede sig vej igennem det :shock:  . . . og hver gang han så kom til et af lufthullerne i bunden, stak den lille søde tunge nok så fint ud af røret. Jeg/vi har sjældent set noget så kært og idiotisk på samme tid  :pinklove2: . Jeg havde desværre så travlt med at grine, at jeg slet ikke tænkte på at få det optaget, men kun fik fat på Bjørn så han også kunne se det :|
Jeg håber Vaks gør det på et tidspunkt igen. . . så jeg lige kan få situationen foreviget. Sådan en lille dværghamstertunge er i grunden seriøst kær. . . og lang :tunge2:

01Kami

Indlæg af 01Kami » 17. maj 2010 13:33

Ej hvor godt xD

Majlund

Indlæg af Majlund » 17. maj 2010 14:43

:D Det var ret kært at se. . . de finder altså på de sjoveste ting de små dimser :tunge:  :heart: Han er også meget fascineret af at der ikke kun er en plasticoverdel på buret nu. . . men også en lille række tremmer. . . så han har da også allerede fået os lært at give ham godbidder der i gennem :wink:

DeeDee

Indlæg af DeeDee » 17. maj 2010 14:58

Hvor kært  :D

Ringling

Indlæg af Ringling » 17. maj 2010 17:26

Åh hvor sødt :D :heart:
Ærgeligt at du ikke fik filmet det!!
Hilsen Lotte
Billede

01Kami

Indlæg af 01Kami » 17. maj 2010 20:00

Jae ;b ..
Min hun kan godt finde på nogen gange
at tage tungen op på næsen, når hun løber i
sit hjul ..

-ville såe gerne have set det,
syntes os det er en skam at du ikke
fik filmet det ;b

Majlund

Indlæg af Majlund » 17. maj 2010 21:48

Jeg er godt nok også ærgelig over jeg ikke lige fik snuppet kameraet og filmet det :( . . . også fordi det jo slet ikke er sikkert han gør det igen jo :? - Nu er røret jo grundigt inspiceret :wink:
Men ja. . . sådan er det jo bare engang imellem - desværre :|

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 18. maj 2010 09:50

Sikke et herligt syn, det må have været!  :lol: Alle tiders måde at starte dagen på.  :thumb:

Majlund

Indlæg af Majlund » 18. maj 2010 15:46

Ja - og tak :D . Det er bare så hyggeligt at have hamstere  :pinklove2:  Hvordan overlevede jeg dog inden????  :scratch:  :lol2:  :wink:

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 21. maj 2010 10:39

Majlund skrev:Ja - og tak :D . Det er bare så hyggeligt at have hamstere  :pinklove2:  Hvordan overlevede jeg dog inden????  :scratch:  :lol2:  :wink:
Folk der ikke vil have dyr, ved slet ikke, hvor meget, de går glip af!  :wink:

Mikkedulle

Indlæg af Mikkedulle » 26. okt 2010 12:02

Nuurh! 8D Kan lige forestille mig det ^^'

Majlund

Indlæg af Majlund » 27. okt 2010 09:03

Jeg glemmer heller aldrig synet :hearts2  :pinklove2: Han har bare et eller andet med sin tunge den Vaks  :tunge: :lol:

clara

Indlæg af clara » 21. nov 2010 22:52

ja det er sgu bare kært !!
lidt vildt at man kan blive så solgt til sådan et lille dyr, lægge mærke til deres bitte bitte små snuder, knurrehår og tunger.
vores lille bamse lå idag og sov i en papkasse op af ansigtet på min datter  :)

Majlund

Indlæg af Majlund » 22. nov 2010 01:31

Det lyder også sødt :pinklove2: Du har ret. . . jeg er også overrasket over hvor glad jeg er blevet for mine to hamstere :hearts2 Til trods for at de ikke er sådan helt nye længere, går jeg stadig helt i selvsving over synet af dem begge, når de drikker af deres vandflaske eksempelvis :notworthy: Og i forhold til hvor lidt arbejde der er med hamstere er det jo fuldstændig vildt, at der er så meget personlighed i dem og hvor meget sådan et lille dyr faktisk giver en igen :D  
Syntes hamstere er dybt undervurderede som familiekæledyr :)

clara

Indlæg af clara » 22. nov 2010 07:45

Ja det har du ret i, de er virkelig hyggelige at have og kræver jo nærmest ingenting. Vores favorit er når hun ruller sig i sit sandbad, ja hun har sågar også gjort det på et tomt køkkengulv. Det er simpelthen bare så sødt at vi slet ikke kan holde det ud :lol: men vi holder også øje med alt hvad hun laver inkl.at drikke vand :)  meget af tiden forsvinder jo i søvn.
Derudover "slås" vi om hende når hun er vågen :x  så det vi fortryder mest, er at vi ikke købte to men vi tør ikke sætte hende sammen med nogle nu da hun er et helt år gammel.
Næste gang bliver det helt sikkert to stk.

Låst