Trist da jeg så dværhamster i dyrehandel

Beskrivelse mangler
Lykke
Indlæg: 3274
Tilmeldt: 1. maj 2008 20:06

Indlæg af Lykke » 26. mar 2012 06:57

HamsterHotline - det var en god ide  :lol:

mosegaardmortensen89
DHF - Dommer
Indlæg: 8551
Tilmeldt: 19. apr 2014 12:47

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 26. mar 2012 15:11

Hehe.. Tak, jeg foreslog selv det selv  :D
Jeg synes det er fedt dyrehandlerne har taget så godt imod det  :yeah:

Tkristensen
Indlæg: 18
Tilmeldt: 27. mar 2013 20:48

Re: Trist da jeg så dværhamster i dyrehandel

Indlæg af Tkristensen » 11. dec 2013 07:28

Jeg ved godt det er en gammel tråd, men overskriften fangede mig virkelig, og det kribler i mine fingre for at dele mine (ret triste) oplevelser.. Min lille Nalle er købt i en bonnie dyrehandler og vi havde fra start af nogle gevaldige tryghedsproblemer fordi jeg skulle udpege det hamster jeg gerne ville have og så skulle hun nok tage den til mig, men hun har vel fået for hårdt fat, for Nalle peb da hun fangede ham.. Noget andet er at de sommetider har haft 5-7 hamstere gående i et LILLE bitte bur (ca 20x30 cm), ingen legetøj kun et hus og en udhulet, afgnavet gren :( ligeså med kaniner der havde de på et tidspunkt 3 store kaniner gående i et lille bur på størrelse med Nalles terraie :S.. så derfor er jeg slet ikke i tvivl om at min næste lille hamster-baby skal købes ved en opdrætter, jeg vil ikke bakke op om den måde dyrene bliver behandlet på i forretningerne, som en anden handelsvare.. De har (gudskelov) ikke haft hamstere derinde længe -jeg håber "leverandøren" har set hvor skidt dyrene har det! En sidste ting der undrer mig når man er dyrehandler (med hjertet på rette sted burde man mene...) at de KUN vil vejlede en om hamsteren hvis den er købt hos dem :shock: -HURRA for DHF! <3

mosegaardmortensen89
DHF - Dommer
Indlæg: 8551
Tilmeldt: 19. apr 2014 12:47

Re: Trist da jeg så dværhamster i dyrehandel

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 11. dec 2013 20:10

Tkristensen skrev:Jeg ved godt det er en gammel tråd, men overskriften fangede mig virkelig, og det kribler i mine fingre for at dele mine (ret triste) oplevelser.. Min lille Nalle er købt i en bonnie dyrehandler og vi havde fra start af nogle gevaldige tryghedsproblemer fordi jeg skulle udpege det hamster jeg gerne ville have og så skulle hun nok tage den til mig, men hun har vel fået for hårdt fat, for Nalle peb da hun fangede ham.. Noget andet er at de sommetider har haft 5-7 hamstere gående i et LILLE bitte bur (ca 20x30 cm), ingen legetøj kun et hus og en udhulet, afgnavet gren :( ligeså med kaniner der havde de på et tidspunkt 3 store kaniner gående i et lille bur på størrelse med Nalles terraie :S.. så derfor er jeg slet ikke i tvivl om at min næste lille hamster-baby skal købes ved en opdrætter, jeg vil ikke bakke op om den måde dyrene bliver behandlet på i forretningerne, som en anden handelsvare.. De har (gudskelov) ikke haft hamstere derinde længe -jeg håber "leverandøren" har set hvor skidt dyrene har det! En sidste ting der undrer mig når man er dyrehandler (med hjertet på rette sted burde man mene...) at de KUN vil vejlede en om hamsteren hvis den er købt hos dem :shock: -HURRA for DHF! <3
Hvor er jeg ked af at læse dine oplevelser. Nalle er heldig han er kommet hjem til dig. Jeg synes det er super fedt at læse at du er glad for DHF :D
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

Låst