Ved snart ikke hvad jeg skal gøre :( ..

Beskrivelse mangler
Låst
MiivxD
Indlæg: 248
Tilmeldt: 15. apr 2014 16:11

Ved snart ikke hvad jeg skal gøre :( ..

Indlæg af MiivxD » 24. jun 2013 12:41

Ved slet ikke hvor jeg skal begynde :(

Aragorn var mit ønske hamster lige fra starten af og jeg har ventet i lang tid på at få ham ..
I starten da jeg fik ham gik det godt indtil den dag hvor jeg skulle til dyrlægen med ham og de andre, da D-Wayne og Andrea havde fået pelsmider.

Det er som om at Aragorn har vendt sig 180 grader siden behandlingerne for pelsmider :( .. Han har skreget ret meget af mig og har været rigtig utryg ved mig :( .. Har på ingen måde gjort ham noget ondt tværtimod ..

Har taget ham op med en bøtte, den har han været tryg ved men så snart han kommer over på min hånd virker han rigtig utryg og prøver på alle måder at komme væk fra min hånd :( ..

Har ladet ham været i et par dage hvilket også har virket, dog kun i kort tid :( .. Så er han begyndt at skrige af min hånd igen :( ..

Er bare ret ked af det over at han er sådan :( For det er slet ikke meningen at han skal have det sådan, og har prøvet og prøvet uden at noget har virket ordenligt :( ..

Ville være rigtig ked af det hvis jeg skal af med ham :( .. For han er mit lille ønske hamster :)

Alphas
Indlæg: 485
Tilmeldt: 11. nov 2012 16:45

Re: Ved snart ikke hvad jeg skal gøre :( ..

Indlæg af Alphas » 24. jun 2013 13:38

Jeg ville ikke gå af med ham. Tror du skal give ham lidt mere tid.. det kan være hvad som helst der er grunden til sådan noget.
Jeg er på et tidspunkt kommet til at vælte en krukke der larmede rigtigt meget mens jeg havde Galenos i hænder. Det skræmte ham, hvorefter han associerede det at være i hænder med forskrækkelse. Det tog noget tid, men han blev tryg i hænder igen efter nogle uger, da han fik masser af gode oplevelser ved at være i hænder.

Ved ikke om det kan være noget i den stil med Aragorn, men synes du ikke skal miste modet, og give det lidt tid :)
Potedask fra Jenny og Alphabanden

Billede

Maria1997
Indlæg: 724
Tilmeldt: 11. jun 2012 18:51

Re: Ved snart ikke hvad jeg skal gøre :( ..

Indlæg af Maria1997 » 24. jun 2013 13:49

Hvordan er han, hvis andre holder ham?

Jeg synes absolut heller ikke, at du skulle gå af med ham, han mangler vel bare noget mere tid :)
Hilsen

Fie, Eli og Maria

Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)

MiivxD
Indlæg: 248
Tilmeldt: 15. apr 2014 16:11

Re: Ved snart ikke hvad jeg skal gøre :( ..

Indlæg af MiivxD » 24. jun 2013 17:29

Har vidst fundet en løsning på det hele :)

Han kommer på en ferie hos Maria for at se om det kan hjælpe lidt på det hele :)

mosegaardmortensen89
DHF - Dommer
Indlæg: 8551
Tilmeldt: 19. apr 2014 12:47

Re: Ved snart ikke hvad jeg skal gøre :( ..

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 25. jun 2013 19:23

Jeg har tilbudt at give ham en uges ferie. Så Michelle lige får fyldt energi depoterne for ham igen og når han kommer hjem kan de kaste sig ud i at få bygget deres tillidsbånd op igen :D
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

Alphas
Indlæg: 485
Tilmeldt: 11. nov 2012 16:45

Re: Ved snart ikke hvad jeg skal gøre :( ..

Indlæg af Alphas » 26. jun 2013 08:09

Super fedt, Maria! :D
Potedask fra Jenny og Alphabanden

Billede

MiivxD
Indlæg: 248
Tilmeldt: 15. apr 2014 16:11

Re: Ved snart ikke hvad jeg skal gøre :( ..

Indlæg af MiivxD » 28. jun 2013 15:37

Aragorn er faldet mere til ro, efter han er blevet flyttet ned i det bur han var i til at starte med :)

Kan nu fange ham igen uden at han begynder at skrige :) .. Men mine hænder er dog stadigvæk lidt farlige :P Men det er ikke så slemt mere :) ..

mosegaardmortensen89
DHF - Dommer
Indlæg: 8551
Tilmeldt: 19. apr 2014 12:47

Re: Ved snart ikke hvad jeg skal gøre :( ..

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 28. jun 2013 19:03

Hvor er det godt at høre at han tager det bedre :D
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

Låst