redebyggeri?

Beskrivelse mangler
Låst
bubbel
Indlæg: 49
Tilmeldt: 5. okt 2013 12:14

redebyggeri?

Indlæg af bubbel » 6. okt 2013 09:57

Hvad er det for noget med redebyggeri?

Sover de så i det?

kan man bruge det der blå noget med kan købe i maxizoo? tror det hedder carefresh

Maria1997
Indlæg: 724
Tilmeldt: 11. jun 2012 18:51

Re: redebyggeri?

Indlæg af Maria1997 » 6. okt 2013 10:34

De gør det bare for at have noget blødt at ligge på og sove på, men også fordi at de gør dette i naturen for at få varmen (tror jeg :?: )

Ja du kan godt bruge Carefresh, bare aldrig brug hamstervat. Jeg bruger selv toiletpapir revet i strimler, det er både billigt og de elsker det :D
Hilsen

Fie, Eli og Maria

Sov sødt min lille Hannibal <3 (29.04.12 - 19.05.14)

taysha
Indlæg: 455
Tilmeldt: 1. okt 2013 19:00

Re: redebyggeri?

Indlæg af taysha » 6. okt 2013 10:43

jeps toiletpapir i strimler er også det jeg har haft mest glæde af til både dværghamstre og ørkenrotter
Only in our dreams are we free. The rest of the time we need wages.~ Terry Pratchett
Billede
http://husfred-hamsteri.dk

mosegaardmortensen89
DHF - Dommer
Indlæg: 8551
Tilmeldt: 19. apr 2014 12:47

Re: redebyggeri?

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 6. okt 2013 14:02

Enig med de andre :D

Det blå carefresh kan også bruges som strøelse i buret :D
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

milla.b
Indlæg: 927
Tilmeldt: 30. dec 2012 11:04

Re: redebyggeri?

Indlæg af milla.b » 6. okt 2013 15:50

Jeg bruger også revet toilet papir, det fungere helt fint, de river det også selv ekstra meget, så det er også noget de kan bruge tid på. Når der er en hun, som skal til at have unger ligger jeg en kæmpe bunke, hvor det næsten ikke er revet.

Man skal altid huske at bruge toilet papir, da køkkenrulle ikke opløses lige så godt, som toilet papir hvis de skulle spise det.
Calobe's hamsteropdræt

Fyrsting
Indlæg: 695
Tilmeldt: 24. aug 2013 09:51

Re: redebyggeri?

Indlæg af Fyrsting » 6. okt 2013 19:18

milla.b skrev:Jeg bruger også revet toilet papir, det fungere helt fint, de river det også selv ekstra meget, så det er også noget de kan bruge tid på. Når der er en hun, som skal til at have unger ligger jeg en kæmpe bunke, hvor det næsten ikke er revet.

Man skal altid huske at bruge toilet papir, da køkkenrulle ikke opløses lige så godt, som toilet papir hvis de skulle spise det.
Tak for info vedr. køkkenrulle. Det vidste jeg slet ikke. Har dog også brugt wc papir indtil nu, men det var godt at vide.
Jeg strimler sjældent wc papiret til roboerne, for de virker som om de hygger sig så godt med at gøre det selv, og så har de da lidt at tage sig til :D

milla.b
Indlæg: 927
Tilmeldt: 30. dec 2012 11:04

Re: redebyggeri?

Indlæg af milla.b » 6. okt 2013 19:41

Fyrsting skrev:
milla.b skrev:Jeg bruger også revet toilet papir, det fungere helt fint, de river det også selv ekstra meget, så det er også noget de kan bruge tid på. Når der er en hun, som skal til at have unger ligger jeg en kæmpe bunke, hvor det næsten ikke er revet.

Man skal altid huske at bruge toilet papir, da køkkenrulle ikke opløses lige så godt, som toilet papir hvis de skulle spise det.
Tak for info vedr. køkkenrulle. Det vidste jeg slet ikke. Har dog også brugt wc papir indtil nu, men det var godt at vide.
Jeg strimler sjældent wc papiret til roboerne, for de virker som om de hygger sig så godt med at gøre det selv, og så har de da lidt at tage sig til :D
Det var da så lidt. Ja det kan de bruge en hel masse tid på :D
Calobe's hamsteropdræt

Låst