Gode ideer til aktivering?

Beskrivelse mangler
Låst
Tkristensen
Indlæg: 18
Tilmeldt: 27. mar 2013 20:48

Gode ideer til aktivering?

Indlæg af Tkristensen » 11. dec 2013 08:39

det kunne være dejligt hvis i ville komme med jeres bedste tips og tricks til aktivering af de små.. selv er jeg efterhånden en garvet hamster-mor men det er jo altid dejligt med inspiration :D Herhjemme står Nalle ALTID op når jeg kommer ind i stuen og pusler rundt, for så vanker der 10 minutters hygge i sengen, med mor ud og børste tænder på badeværelset (hvor der ligger en masse legetøj på gulvet) og så spiser vi morgenmad.. jeg får altid havregrød (uden salt) men med masser af korn og kerner.. og så sover Nalle som regel til ved 12 tiden, så får vi frokost (gulerod, æble, æg.. som regel "rester" af det jeg selv får) og så er Nalle ude enten i løbegården eller i bolden ca. 20 min og så sover han faktisk indtil jeg er på vej i seng, så er han self. med på badeværelset igen :) Nalle er en stor del af hverdagen herhjemme -og det hygger vi os meget med! :)

Rasholm
Indlæg: 2835
Tilmeldt: 26. nov 2013 22:37

Re: Gode ideer til aktivering?

Indlæg af Rasholm » 11. dec 2013 20:27

Ej hvor lyder det hyggeligt. Lyder til at Nalle har et dejligt liv.
Alt det kan vi desværre ikke praktisere her, da vi har hund som hellere end gerne ville hapse hamster, hvis han fik lov.

Ovenstående har absolut intet med dir spørgsmål, men jeg måtte bare ud med det :)
Ha' en glad dag

Abu, Ayla, CC, Volot, Nocciola, Luc, Luciano & Anne
Rasmolms Hamsteropdræt
www.rasholm.dk

Luna
Indlæg: 1988
Tilmeldt: 22. okt 2012 21:51

Re: Gode ideer til aktivering?

Indlæg af Luna » 11. dec 2013 21:14

Jeg synes Nalle lyder til at have verdens bedste liv! - Jeg ved slet ikke hvad der kan ændres, for det hele lyder bare godt! :)
Venlig hilsen Nikoline - Bork's hamsteropdræt
Billede
Besøg min hjemmeside eller find mig på facebook

Tkristensen
Indlæg: 18
Tilmeldt: 27. mar 2013 20:48

Re: Gode ideer til aktivering?

Indlæg af Tkristensen » 11. dec 2013 22:25

Nalle er uden tvivl min lille Baby (med stort B) selvom han efterhånden er en lille smule aldersbetynget, har tabt sig og er en smule "gnaven" af og til :( men jeg ved jeg har gjort mit allerbedste for ham gennem hans liv og kan derfor med god samvittighed bare pleje ham og gøre hverdagen så behagelig som muligt, og så tager vi bare en dag ad gangen..

mosegaardmortensen89
DHF - Dommer
Indlæg: 8551
Tilmeldt: 19. apr 2014 12:47

Re: Gode ideer til aktivering?

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 11. dec 2013 22:36

Jeg er helt enig med de andre.

Han har et fantastisk liv hos jer :D

Jeg synes det er en god indstilling at tage en dag af gangen :thumb:
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

Maja_ll
Indlæg: 20
Tilmeldt: 20. dec 2013 22:12

Re: Gode ideer til aktivering?

Indlæg af Maja_ll » 21. dec 2013 21:08

Rasholm skrev:Ej hvor lyder det hyggeligt. Lyder til at Nalle har et dejligt liv.
Alt det kan vi desværre ikke praktisere her, da vi har hund som hellere end gerne ville hapse hamster, hvis han fik lov.

Ovenstående har absolut intet med dir spørgsmål, men jeg måtte bare ud med det :)
hvis du vil have din hamster til at gå frit, så kan du bare købe en hamsterbold :hwink:
Glæder mig til at få dig min lille Chopper <3

Låst