gæster og hamster

Beskrivelse mangler
Låst
julieb
Indlæg: 21
Tilmeldt: 24. feb 2014 09:26

gæster og hamster

Indlæg af julieb » 6. mar 2014 22:12

Hej

Jeg ved ikke helt om dette spørgsmål hører til her men nu kommer det alligevel :-)

Jeg holder fødselsdag her i weekenden for min familie vi bliver 14 mennesker, min søde lille hamster pige står pt i min store gang lige op til stuen hvor vi skal være, ville i anbefale at flytte hende ind i fx soveværelse så hun står i mere rolige omgivelser??

på forhåmd tak :-)

Hamsterguf9000
Indlæg: 1326
Tilmeldt: 30. okt 2013 10:18

Re: gæster og hamster

Indlæg af Hamsterguf9000 » 6. mar 2014 22:49

Jeg ville nok flytte hende hvis hun ikke er vant til al den postyr der er ved en fødselsdag. Er det om dagen eller om aftenen? Om dagen skal hun jo sove og det nytter ikke noget at hun bliver vækket af larm :)

mosegaardmortensen89
DHF - Dommer
Indlæg: 8551
Tilmeldt: 19. apr 2014 12:47

Re: gæster og hamster

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 7. mar 2014 08:48

Jeg vil sige det er op til den enkelte hamster. Jeg tror de fleste kan klarer larmen, men det kan også være nogen vil blive stresset af det.

Det kommer også an på gæsterne hvis de står og banker på buret og løfter huset hver gang de går forbi så ville jeg stille buret væk for det vil være forstyrrende for din hamster
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

louisekold
Indlæg: 1017
Tilmeldt: 13. mar 2013 13:56

Re: gæster og hamster

Indlæg af louisekold » 7. mar 2014 20:37

Der er jeg enig med Maria, tror også at det er meget forskellig fra hamster til hamster. Nu står alle mine i stuen og jeg flytter dem ikke når der kommer gæster, de er så også vandt til lyd fra fjernsynet osv.
Med Venlig Hilsen
Louise Kold Larsen

Billede

PiaH
Indlæg: 1608
Tilmeldt: 8. maj 2010 00:48

Re: gæster og hamster

Indlæg af PiaH » 7. mar 2014 20:52

Tror også det har noget at gøre med hvad de er vandt til. Mine står i stuen og de flyttes ikke når der er nogen her. Men de er også vandt til tv og radio lyd, støvsuger og hvad man ellers har af maskiner der giver lyd fra sig.
Fra mig og Zoo

julieb
Indlæg: 21
Tilmeldt: 24. feb 2014 09:26

Re: gæster og hamster

Indlæg af julieb » 7. mar 2014 22:53

Tak for alle jeres svar min lille pige er ikke så gammel endnu og jeg ved ikke rigtigt om mine gæster vil kunne lade hende være i fred, så tror jeg flytter hende så hun kan sove i fred da de kommer om dagen :-)
Dog er hun vandt til TV og støvsuger. Til min store overraskelse kom hun frem og skulle se og snuse til støvsugerne så jeg skyndte mig at slukke for den så hun ikke blev suget frem i buret da jeg støvsugede ved det.. :-)

DitteMarie91
Indlæg: 24
Tilmeldt: 11. mar 2014 21:55

Re: gæster og hamster

Indlæg af DitteMarie91 » 1. apr 2014 09:37

Sidst jeg holdt fødselsdag, flyttede jeg min ca. 12 uger gamle guldhamster fra hans faste plads i stuen og ind i soveværelset, da han nemt bliver nervøs, hvis der sker for meget omkring ham, og det var klart det bedste for ham - især fordi han helst ikke vil vækkes i løbet af dagen :) Men tror også det afhænger af, hvordan ens hamster er :-)

Låst