Hamster siger lyde :/ ?

Beskrivelse mangler
Låst
rmortensen84
Indlæg: 27
Tilmeldt: 25. okt 2016 16:30

Hamster siger lyde :/ ?

Indlæg af rmortensen84 » 20. nov 2016 10:23

Mit hamster er aktiv fra kl 01 -05 om morgenen - MEN kommer kun ud når der helt ro og man er gået i seng og lyset er slukket ellers bliver hun i hulen indtil der er ro - Hun virker meget nervøs genrelt :/ - Jeg kan godt tage hende op men det kræver jeg tager toppen af buret og tager huset op hvor hun bor i og tager hende op derfra dog bider hun ikke men er meget nervøs jeg har sat hende i en løbegård med noget legetøj hvor hun rystede som en sindsyg og jeg derfor måtte sætte hende tilbage i buret :/ :/ - Hun står i stuen og når jeg er oppe om morgenen og spiser morgenmad inden jeg tager på arbejde siger hun sådan nogle lyde fra hulen - Er det tegn på mistrivsel ? :/ :/ - Jeg ved ikke om det bedst om jeg lader hende være nogle dage og få helt ro eller jeg skal forsætte hver aften med at tage hende op på trods af hun er bange - Jeg bil jo gerne have hun bliver tam på et tidspunkt men hun virker meget angst - Og har også indimellem tisset i hånden når jeg har hende ude :/ :/ ...

Mvh en fortivlet hamster ejer :(

mosegaardmortensen89
DHF - Dommer
Indlæg: 8551
Tilmeldt: 19. apr 2014 12:47

Re: Hamster siger lyde :/ ?

Indlæg af mosegaardmortensen89 » 20. nov 2016 21:10

Det lyder som en god idé med et par dages ro og så starte forfra hvor hun måske bare snuser til din hånd. Måske du skal vente med løbegården til hun er mere tryg måske en transport kasse eller bøtte vil være godt til at sidde i imens du snakker med hende og lader hende snuse til din hånd :D

Krydser for det snart bliver bedre :D
Venlig hilsen Maria

Hamsterhuset.dk

Låst