Startpakker fra opdrættere

Alt omkring opdræt, genetik, unger m.m.
Låst
Hamsterguf9000
Indlæg: 1326
Tilmeldt: 30. okt 2013 10:18

Startpakker fra opdrættere

Indlæg af Hamsterguf9000 » 3. nov 2014 22:10

Jeg skal snart opdatere min "startpakke" som jeg sender med når mine unger flytter. Jeg har nogle ideer til hvad der skal være deri, men jeg kunne godt tænke mig nogle flere inputs.
Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad andre opdrættere sender med og hvad du som ny madslave godt kunne tænke dig at der var med :D

Freja
Indlæg: 369
Tilmeldt: 28. dec 2010 21:03

Re: Startpakker fra opdrættere

Indlæg af Freja » 5. nov 2014 10:19

Jeg har lige lavet madpakkerne til stenkuldet, som snart flytter hjemmefra. Det er en blanding af Mr. Johnsons, en ørkenrotteblanding (jeg ikke lige kan huske navnet på) og Hamster Complete. Dertil hirsekolber klippet i mindre stykker, hundekiks til at slibe tænder på, lidt altromin og en håndfuld jordnødder med skal. Lidt ekstra melorme og havregryn. Det er vist det. Det er vores hamstere rigtig glade for, og det giver ungerne mulighed for at smage på mange forskellige ting fra starten.

Jeg ved, at mange har aftale med Maxizoo om at være ambassadør for dem og derved får nogle fine startpakker at udlevere til nye kunder. Jeg har overvejet det - men så længe Maxizoo sælger hamstervat og tremmetrædemøller, skal vi ikke være ambassadør for dem....

Selvfølgelig får vores købere også en meget udførlig pasningsvejledning med alt fra burindretning, mad osv. Derudover sender vi billeder, mens ungerne vokser op, så familierne kan følge med.
Senest rettet af Freja 7. nov 2014 11:39, rettet i alt 1 gang.
Hamsteropdræt von Happy - vinterhvide dværghamstere

Colour Point
Indlæg: 1599
Tilmeldt: 24. mar 2014 20:15

Re: Startpakker fra opdrættere

Indlæg af Colour Point » 6. nov 2014 10:31

:
Her får folk:
- Madpakke
- Velkendte Godbidder
Div. Rabatkoder (jeg er ambassadør for maxi Zoo, jeg tror på min vejledning gør at folk ikke køber de ting, samtidig er jeg i løbende dialog med maxi zoo om deres sortiment)
- pasningsvejledning
- frugt & grønt liste (go & No-go liste)
Information om DHF herunder hvordan man melder sig ind.
Og så selvfølgelig stamtavle .
Med Venlig Hilsen
Trine // Colour Point.
www.colourpointhamster.com eller http://www.facebook.com/colourpointhamster

Låst