brunst når drægtig?
brunst når drægtig?
Kommer en guldhamster i brunst, når den er drægtig?
Jeg har jo haft Bonnie i 14 dage nu. Og har kun oplevet at hun strittede med numsen 1 gang (sidste søndag, da jeg parrede hende).
Jeg tjekker som regel hver aften og hver morgen, fordi jeg gerne ville finde ud af det.
Så er brunsten suspenderet fordi hun er drægtig eller er der en anden forklaring?
Der var jo absolut ingen tvivl sidste søndag...
Jeg har jo haft Bonnie i 14 dage nu. Og har kun oplevet at hun strittede med numsen 1 gang (sidste søndag, da jeg parrede hende).
Jeg tjekker som regel hver aften og hver morgen, fordi jeg gerne ville finde ud af det.
Så er brunsten suspenderet fordi hun er drægtig eller er der en anden forklaring?
Der var jo absolut ingen tvivl sidste søndag...
-
JasMal
Mon ikke hun er det så *ss* Du kan jo også veje hende for at se om hun har taget på :lol: Eller se om hun begynder at ligge sig udLykke skrev:Så har jeg vel enten været uopmærksom eller misset en dag...Spot skrev:Det varierer lidt... Men tror ikke at det kan svinge helt op til 7 dage
Håber at den manglende brunst nu, er tegn på at hun er drægtig

jaaa, hun tog på de første par dage efter parringen, men har tabt sig nu, så hun faktisk vejer et par gram mindre end før parringen...JasMal skrev:Mon ikke hun er det så *ss* Du kan jo også veje hende for at se om hun har taget på :lol: Eller se om hun begynder at ligge sig udLykke skrev:Så har jeg vel enten været uopmærksom eller misset en dag...Spot skrev:Det varierer lidt... Men tror ikke at det kan svinge helt op til 7 dage
Håber at den manglende brunst nu, er tegn på at hun er drægtig
Det kan du ikke helt regne med - måske havde hun mad i kindposerne, da hun blev vejet første gang. Og selvom hun ikke havde, og har tabt sig lidt, kan hun sagtens være drægtig alligevel. Af de mange parringer, der er foretaget her - er det kun ganske få, der ikke er lykkes - i ét af tilfældene var det hannen, der ikke kunne lave unger - han parrede flere forskellige og INGEN blev drægtige mad ham - men blev det med det samme, en anden han parrede dem.
Hamstere er meget fertile - så hvis ikke der skulle komme unger, er du MEGET uheldig
Hamstere er meget fertile - så hvis ikke der skulle komme unger, er du MEGET uheldig

Mange hilsner fra Jeanne.
-
Petite_Koneko