Campbells unger
Billede 6 dage gamle.
Jeg synes de får pels ret hurtigt. Umiddelbart ser de 3 ud til at være platin (med hvide pletter i pelsen), men det er nok for tidligt at sige i virkeligheden. De ser også allesammen satin, meeen det kan vel ikke passe...
Jeg synes de får pels ret hurtigt. Umiddelbart ser de 3 ud til at være platin (med hvide pletter i pelsen), men det er nok for tidligt at sige i virkeligheden. De ser også allesammen satin, meeen det kan vel ikke passe...
- Vedhæftede filer
-
- PICT0052.JPG (72.52 KiB) Vist 5184 gange
-
- PICT0068.JPG (72.9 KiB) Vist 5184 gange
-
- PICT0061.JPG (76.72 KiB) Vist 5184 gange
-
FrkHoumann
Billeder 9 dage gamle.
Såvidt jeg kan se er der 3 agouti platin, hvoraf 2 er drenge og 1 pige. Og 4 agouti hvoraf 3 drenge og 1 pige.
Det er jo en foreløbig kønsbestemmelse ud fra dievorter og afstand... Jeg er ikke helt sikker.
Såvidt jeg kan se er der 3 agouti platin, hvoraf 2 er drenge og 1 pige. Og 4 agouti hvoraf 3 drenge og 1 pige.
Det er jo en foreløbig kønsbestemmelse ud fra dievorter og afstand... Jeg er ikke helt sikker.
- Vedhæftede filer
-
- En agouti og en agouti platin
- PICT0109.JPG (75.61 KiB) Vist 5142 gange
-
- Nærbillede
- PICT0107.JPG (73.1 KiB) Vist 5142 gange
-
- Agouti platin'erne er midterst i de 4 og øverst og nederst i de 3.
- PICT0103.JPG (77.58 KiB) Vist 5142 gange
hvor er de dejlige 
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
ja, de lyseste er agouti platin. Platin er dominant, men har forskellig effekt i enkelt- og dobbeltfaktor (det hedder et eller andet fancy, når det alligevel skal til i dobbeltform for at virke helt).Spot skrev:vildt nuttedekan bedst lide de lyse.. er det platin?
Dobbeltfaktor giver (nærmest) hvide hamstere. Enkeltfaktor giver en lysere eller lidt grålig variation i forhold til agouti. De hvide hår man kan se burde ikke være så tydelige.
-
Hamsterhjulet