Campbells unger

Har du et født eller planlagt kuld, kan du her vise kuldet frem og fortælle mere om det.
Lykke
Indlæg: 3274
Tilmeldt: 1. maj 2008 20:06

Indlæg af Lykke » 4. dec 2008 22:26

Billede 6 dage gamle.

Jeg synes de får pels ret hurtigt. Umiddelbart ser de 3 ud til at være platin (med hvide pletter i pelsen), men det er nok for tidligt at sige i virkeligheden. De ser også allesammen satin, meeen det kan vel ikke passe...
Vedhæftede filer
PICT0052.JPG
PICT0052.JPG (72.52 KiB) Vist 5184 gange
PICT0068.JPG
PICT0068.JPG (72.9 KiB) Vist 5184 gange
PICT0061.JPG
PICT0061.JPG (76.72 KiB) Vist 5184 gange

Hopiw
Indlæg: 680
Tilmeldt: 22. okt 2007 22:49

Indlæg af Hopiw » 4. dec 2008 22:27

Hvor er de fantastiske :D

AnnaR
Indlæg: 696
Tilmeldt: 23. feb 2008 12:37

Indlæg af AnnaR » 4. dec 2008 23:04

Orv hvor de vokser hurtigt! Hvor bliver de fine Mette.
Er det dig der har lagt dem sådan på række? Det ser sjovt ud....

Lisette

Indlæg af Lisette » 5. dec 2008 08:42

Hold da op, ja de har godt nok fart på! :shock:
Hvor bliver de bare skønne! :D

Lykke
Indlæg: 3274
Tilmeldt: 1. maj 2008 20:06

Indlæg af Lykke » 5. dec 2008 10:27

AnnaR skrev:Orv hvor de vokser hurtigt! Hvor bliver de fine Mette.
Er det dig der har lagt dem sådan på række? Det ser sjovt ud....
nej, nogle gange lægger ungerne sig selv på række for at putte i stedet for i bunke. Jeg tror det er en måde, hvor alle rører nogen og ingen kæmper for at få en plads.

FrkHoumann
Indlæg: 748
Tilmeldt: 8. jan 2008 19:53

Indlæg af FrkHoumann » 5. dec 2008 16:44

Hvor er de skønne !! :pinklove2:
Tjek min nye hjemmeside:
http://www.mel-bollen.weebly.com

Lykke
Indlæg: 3274
Tilmeldt: 1. maj 2008 20:06

Indlæg af Lykke » 7. dec 2008 13:35

Billeder 9 dage gamle.

Såvidt jeg kan se er der 3 agouti platin, hvoraf 2 er drenge og 1 pige. Og 4 agouti hvoraf 3 drenge og 1 pige.
Det er jo en foreløbig kønsbestemmelse ud fra dievorter og afstand... Jeg er ikke helt sikker.
Vedhæftede filer
PICT0109.JPG
En agouti og en agouti platin
PICT0109.JPG (75.61 KiB) Vist 5142 gange
PICT0107.JPG
Nærbillede
PICT0107.JPG (73.1 KiB) Vist 5142 gange
PICT0103.JPG
Agouti platin'erne er midterst i de 4 og øverst og nederst i de 3.
PICT0103.JPG (77.58 KiB) Vist 5142 gange

Hopiw
Indlæg: 680
Tilmeldt: 22. okt 2007 22:49

Indlæg af Hopiw » 7. dec 2008 13:40

Aww hvor er de søøde  :D
rigtig rigtig fiine

Lisette

Indlæg af Lisette » 7. dec 2008 14:25

Skønne! :D

Spot
Indlæg: 1545
Tilmeldt: 8. okt 2006 10:26

Indlæg af Spot » 7. dec 2008 14:40

vildt nuttede :D kan bedst lide de lyse.. er det platin?
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

burrus
Indlæg: 4520
Tilmeldt: 24. aug 2007 19:55

Indlæg af burrus » 7. dec 2008 15:18

hvor er de dejlige :D
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Lykke
Indlæg: 3274
Tilmeldt: 1. maj 2008 20:06

Indlæg af Lykke » 7. dec 2008 20:40

Spot skrev:vildt nuttede :D kan bedst lide de lyse.. er det platin?
ja, de lyseste er agouti platin. Platin er dominant, men har forskellig effekt i enkelt- og dobbeltfaktor (det hedder et eller andet fancy, når det alligevel skal til i dobbeltform for at virke helt).
Dobbeltfaktor giver (nærmest) hvide hamstere. Enkeltfaktor giver en lysere eller lidt grålig variation i forhold til agouti. De hvide hår man kan se burde ikke være så tydelige.

Vimse
Indlæg: 619
Tilmeldt: 28. mar 2008 18:23

Indlæg af Vimse » 8. dec 2008 08:04

oorh de er vildt skøne!!! :pinklove2:
KH. Kathrine

liv

Indlæg af liv » 8. dec 2008 10:41

nuttede!! de er for nuttede!! glæder mig til de for øjne!! :D  :D

Hamsterhjulet
Indlæg: 603
Tilmeldt: 2. okt 2007 15:00

Indlæg af Hamsterhjulet » 9. dec 2008 15:51

Orv, de er lækre!!!  :love4:
Mvh. Fanni & Goldies
Billede

Besvar