Lillys Unger

Har du et født eller planlagt kuld, kan du her vise kuldet frem og fortælle mere om det.
Benjamin
Indlæg: 1579
Tilmeldt: 12. maj 2006 14:07

Indlæg af Benjamin » 1. aug 2008 23:16

burrus skrev:
Benjamin skrev:men nu kan jeg så faktisk heller ikke udelukke at der ikke er bb i dette kuld for bare fordi der ikke er nogle chokolade unger kan der jo godt være en Brunøret dove men det kan jeg bare ikke rigtigt se endnu. :lol:

Men det bliver måske også svært for en Dove skal have brune ører i forvejen men der må da blive noget nuance forskel i ørene eller i pelsfarven men det er svært at sige da jeg ikke har kunnet finde billeder af en. :?
tror en brunøret dove er lettest at spotte som voksen :wink:  tag f.eks. sandy som er zitas søster :wink:  hun er BRUN! ikke dove længere :lol:  hvis ikke jeg havde set hendes røde øjne den gang vi hentede hende (i tidernes morgen) havde jeg svoret hun bare var chokolade satin :wink:   men hun har røde øjne "gemt" et sted :lol:
hun er absolut ikke "bare" dove længere - selvom hun lignede en dove dengang...

Tror den brunørede dove er lidt "tricky" at spotte i ung alder...
Nu har jeg så ikke set nogen nyere billeder af den hamster for nyligt så kan ikke udtale mig om dens farve.
Men jeg tror heller ikke umiddelbart at Brunøret dove er særligt nem at spotte før den bliver ældre. :)
Venlig Hilsen Benjamin...  Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
:kina: smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil :notworthy:  

AnetteFrost
Indlæg: 1936
Tilmeldt: 1. jul 2008 22:54

Indlæg af AnetteFrost » 1. aug 2008 23:20

jamen tillykke med kuldet
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

Spot
Indlæg: 1545
Tilmeldt: 8. okt 2006 10:26

Indlæg af Spot » 2. aug 2008 08:52

rigtig kønt lille kuld <3
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

Benjamin
Indlæg: 1579
Tilmeldt: 12. maj 2006 14:07

Indlæg af Benjamin » 5. aug 2008 14:38

Så er her lige nogle nye billeder.
Desværre er Lilly ikke så god til at holde liv i de mindste unger så der er kun 4 unger tilbage ud af 8 unger.

der er en Dove satin han og en Dove Satin hun (Den lille unge) ja den er utroligt nok Satin selvom det måske ikke framgår på billedet.
Dove satin hannen (Den store) Ligner en almindelig Dove satin hvor hunnen er mere brunlig så jeg går og spekulerer på om dette er nuance forskellen på en Dove og En brunøret dove?  :?

For der er jo stadig en chance for bb i kuldet selvom der ikke kom nogen chokolade unger.
Men jeg frygter at den lille unge ikke klarer sig for Lilly har ikke klaret at passe ungerne særligt godt. :(
Håber virkelig at denne unge overlever for jeg vil vildt gerne se hvordan den udvikler sig i farven. :)

Så er der en Sort hun og den sidste unge som jeg troede var Creme satin ligner nu mere en RØ Offwhite Satin hun og er det tilfældet kan den lille Dove hun jo også være Silverdove men jeg syntes bare slet ikke den ligner en Silverdove i farven så jeg tror ikke det er tilfældet. :wink:

jeg er ikke bekymret for de 3 store unger men er ret bekymret for den lille. :(
Håber den klarer sig for vil vildt gerne se hvordan den udvikler sig. :)
Jeg tør simpelthen ikke at stole på at den klarer sig før de har fået øjne og er begyndt at løbe rundt. :)
Vedhæftede filer
Lillys kuld 001.jpg
Lillys kuld 001.jpg (40.8 KiB) Vist 3247 gange
Lillys kuld 002.jpg
Lillys kuld 002.jpg (43.63 KiB) Vist 3247 gange
Venlig Hilsen Benjamin...  Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
:kina: smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil :notworthy:  

Ginger

Indlæg af Ginger » 5. aug 2008 15:15

Hvor er de bare nusere :D

Meddie
Indlæg: 1046
Tilmeldt: 11. jul 2007 09:14

Indlæg af Meddie » 5. aug 2008 16:11

Hvor er de smukke ! :D
~ Mvh. Mette og Clean

Spot
Indlæg: 1545
Tilmeldt: 8. okt 2006 10:26

Indlæg af Spot » 5. aug 2008 17:07

er ved at blive ret vild med Dove unger.. Meget smukke <3
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

Hamsterhjulet
Indlæg: 603
Tilmeldt: 2. okt 2007 15:00

Indlæg af Hamsterhjulet » 5. aug 2008 17:14

Hvor er dog dejlige! Eeeeelsker dove! :D
Krydser fingre endnu en gang, dog for at den lille dove hun klarer den.. :(
Mvh. Fanni & Goldies
Billede

HamsterMiaah
Indlæg: 817
Tilmeldt: 2. jan 2008 11:39

Indlæg af HamsterMiaah » 5. aug 2008 20:41

Søde unger :) Syntes også at Dove farven er super! :D Håber den lille klarer sig, lad os sige den er en FIGHTER!  :wink:
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

Hamsterhjulet
Indlæg: 603
Tilmeldt: 2. okt 2007 15:00

Indlæg af Hamsterhjulet » 5. aug 2008 21:58

HamsterMiaah skrev:Søde unger :) Syntes også at Dove farven er super! :D Håber den lille klarer sig, lad os sige den er en FIGHTER!  :wink:
Jeps! :wink:
Mvh. Fanni & Goldies
Billede

Besvar