Hjælp til hjemmeside

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
Loan

Hjælp til hjemmeside

Indlæg af Loan » 7. jan 2009 15:57

Hej alle ^^

Jeg kunne rigtig godt tænke mig en hjemmeside, hvorpå man kan se hvilke unger, og dyr jeg har.

Har kigget lidt efter nogle steder hvor man kan opretter domæner, men idet at jeg langt fra er god til at bygge sider op, og intet html eller iframe kan finde ud af, ville jeg høre om nogen kunne være behjælpelige, og hjælpe med at få det lavet, er selvfølgelig ville til at betale for hjælpen, da det jo er jeres fritid der bliver brugt på det.

Vidste ikke helt hvor jeg skulle placere denne henne, men hvis nogen kan så skriv endelig her eller over PB, svare så hurtigt det kan lade sig gøre.

Mvh.
Loan
Hilsen
Loan Vejby

burrus

Indlæg af burrus » 7. jan 2009 16:12

kom med nogle idéer og billeder osv. så bygger jeg gerne noget op via frontpage :wink:

tjek evt.
www.dk-nadezhdas.dk
www.Larstrøm.dk
www.vanaheim-gerbils.dk
for at se dem jeg har lavet indtil nu...

(min egen - nadezhda's - er efterhånden lavet om så mange gange og arbejder på den igen nu :lol: )
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Jeanne

Indlæg af Jeanne » 7. jan 2009 22:44

Hvis du vil være fri for at arbejde med html, kan du vælge webbyen. Jeg har haft webbyen i over 4 år. Til at starte med, var det ret ustabilt - men det er yderst sjældent, der er problemer mere. Webbyen er super nem at arbejde med  :D
Mange hilsner fra Jeanne.

Loan

Indlæg af Loan » 8. jan 2009 00:02

Har prøvet webbyen, men fik en til at lave et iframe til mig, men den ville bare ikke en skid som jeg ville, og flere sagde til mig at webbyen er håbløs, så opgav det efter en uges arbejde forgæves .. :s
Hilsen
Loan Vejby

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 8. jan 2009 08:21

Jeg prøvede freewebs, men fungerede ikke rigtigt for mig.
Så tilbød pia hendes expertise, og lavede siden www.larstrøm.dk, og hvor er jeg bare glad for siden og pia´s meget hjælpsomhed :)
Alt i alt kostede det kun 125 kr at købe et domæne med web hotel, og så er der betalt for et helt år frem også, derefter koster det kun omkring 36 kr pr. år, kanont billigt.

burrus

Indlæg af burrus » 8. jan 2009 10:22

tja webbyen synes jeg personligt at er træls at arbejde med og kigge på...
den er ofte meget langsom og er en krig at kigge igennem... :?

weebly.com, freewebs eller lave selv, vil altid være mine løsninger på hjemmeside hvis ikke man kan få myspace til at se pænt ud...
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Loan

Indlæg af Loan » 8. jan 2009 11:41

burrus skrev:tja webbyen synes jeg personligt at er træls at arbejde med og kigge på...

weebly.com, freewebs eller lave selv, vil altid være mine løsninger på hjemmeside hvis ikke man kan få myspace til at se pænt ud...
Kunne du tænkes du ville hjælpe med at lave noget til mig? Og så bare bruge sammen sted som Maltesmor? Gider nemlig ikke betale i dyre domme for det..
Hilsen
Loan Vejby

burrus

Indlæg af burrus » 8. jan 2009 14:47

Rubin skrev:
burrus skrev:tja webbyen synes jeg personligt at er træls at arbejde med og kigge på...

Kunne du tænkes du ville hjælpe med at lave noget til mig? Og så bare bruge sammen sted som Maltesmor? Gider nemlig ikke betale i dyre domme for det..
skriv mig en pb om hvilke idéer du har osv. til hvordan det skal se ud :wink:
jeg er ikke en haj til de helt store kunstneriske flash og java, men en hjemmeside i frontpage kan jeg snildt lave til dig :wink:  
Det kræver dog at dine forældre gir dig lov! man skal være myndig (over 18) for at købe domæne og oprette webhotel derinde :wink:
Pia B

Jeanne

Indlæg af Jeanne » 8. jan 2009 15:04

Jeg oplever ikke, at webbyen er langsommere end andre hjemmesider - men jeg har også en meget hurtig forbindelse.
Med hensyn til at kigge siden igennem, gælder det jo for alle hjemmesider - det kommer jo an på hvordan siden er bygget op.
Mange hilsner fra Jeanne.

burrus

Indlæg af burrus » 8. jan 2009 16:16

Jeanne skrev:
Jeg oplever ikke, at webbyen er langsommere end andre hjemmesider - men jeg har også en meget hurtig forbindelse.
Med hensyn til at kigge siden igennem, gælder det jo for alle hjemmesider - det kommer jo an på hvordan siden er bygget op.
tja jeg har aldrig været glad for webbyen - uanset hvilken copmuter jeg har burgt har det bare altid været en krig at få ændret noget og at se hjemmesider kan også være et helvede..
Jeg tror også det handler hvilken server webbyen vælger at ligge siden på - for f.eks. din side synes jeg ikke er specielt tung at hente - mens andre webbyen (f.eks. spots) kan vær een krig om bare at komme frem :?
Pia B

Meddie

Indlæg af Meddie » 8. jan 2009 19:37

burrus skrev:
Jeanne skrev:
tja jeg har aldrig været glad for webbyen - uanset hvilken copmuter jeg har burgt har det bare altid været en krig at få ændret noget og at se hjemmesider kan også være et helvede..
Jeg tror også det handler hvilken server webbyen vælger at ligge siden på - for f.eks. din side synes jeg ikke er specielt tung at hente - mens andre webbyen (f.eks. spots) kan vær een krig om bare at komme frem :?
Hos mig er den ikke langsom?
~ Mvh. Mette og Clean

Benjamin

Indlæg af Benjamin » 8. jan 2009 21:52

Jeg har også tit haft besvær med at se siderne når jeg har været inde på Webbyen. :)
Men om det så er min computer den er gal med ved jeg ikke det er ikke altid jeg har problemer med det. :lol:
Venlig Hilsen Benjamin...  Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
:kina: smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil :notworthy:  

Besvar