skilsmisse hos robo'erne

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
burrus

skilsmisse hos robo'erne

Indlæg af burrus » 8. jan 2009 22:24

:(  æv ja...

jeg var jo ved at tage billeder af dem alle og jeg tænkte at robo'erne da også sku op og have billeder :D  

Charlotte snakkede lidt om at de havde sovet hver for sig de sidste dage...

jeg får afrodithe op, men da jeg kigger på rudolph ser jeg først han ser "våd" ud :shock:
det er ikke vand - blod!  :(  
de er blevet godt og grundigt uvenner - eller afro er! der er ikke krøllet et hår på hende - men rudlph har fået et ordentligt hak i rumpen :(  

så nu er mit eneste robo-par skildt ad  :( æv...
jeg håber bare at han har nået at gøre hende gravid - men jeg tvivler...
men 21-28 dage - så burde jeg være klogere på det punkt...

jeg ved ikke om jeg burde prøve at sammenføre rudolph med en anden hun på et tidspunkt - han er så sød og venlig og gør aldrig nogen noget...
det var helt sikkert afrodithe der var den stride banan i det parforhold...

men i så fald må det vente til jeg er flyttet og har bedre plads og tid til selv at stå for det..

lige nu går de i hvert sit bur og de lader til at hygge sig hver for sig :D  Rudolph er ikke synderligt bemærket af såret - som faktisk er lidt stort... :shock:  

kan bare vente på han heler selv. Han kan ikke sidde stille at man renser det og det er lukket lige så fint med størknet blod uden snask eller skidt i såret... højst lidt pels...
han holder det vel selv rent så vidt muligt...

Men det var så det "bevis" for huskys arvegang...  :?  medmindre jeg kan få ham sammenført med en husky hun efter sommerferien..

skilsmisse sker skam også i casa nadezhda :?  :(   æv de virkede ellers så glade for hinanden...
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Hopiw

Indlæg af Hopiw » 8. jan 2009 22:26

Regner med at parre to af mine unger, hvilket også vil bevise om husky er dominant eller recessiv.

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 9. jan 2009 07:19

hvor er det trist. håber da vi stadig kan få bevist arvegangen.
håber mine snart får et par unger også
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

burrus

Indlæg af burrus » 9. jan 2009 07:52

Tja jeg håber nogle til sommer laver husky - for så vil jeg forsøge at sætte Rudolph sammen med en husky hun unge...
i håb om at han vil acceptere en ung hun.

men det blir spændende at se dit kuld mellem to agouti'er birgitte...

det eneste "problem" med lige  netop en agoutiXagouti parring er at nogle hoveder faktisk mener at husky genet nogle gange kan "skjule" sig og bare være en lille hvid plet i kanten af deres farve i hovedet :?
så du skal være helt 100 at deres agouti-tegninger er rigtige og ikke har nogle hvide pletter/markeringer  :wink:

men det blir meget spændende!

Har du et par gående sammen nu eller hvordan?
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Hopiw

Indlæg af Hopiw » 9. jan 2009 11:26

burrus skrev:Har du et par gående sammen nu eller hvordan?
Nej ikke endnu. skal lige af med de unger jeg har for meget så sætter jeg to sammen (:

Spot

Indlæg af Spot » 11. jan 2009 19:44

det var trist. Godt det blev opdaget i tide..
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

Besvar