Så rejste de sidste unger hjemmefra

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
malthesmor

Så rejste de sidste unger hjemmefra

Indlæg af malthesmor » 20. maj 2009 17:34

Victoria Beckham og Hannibal´s unger var jo 5 uger i mandags, og syntes det ser lidt skidt ud med salg af unger for tiden :(
Så fattede "knoglen" og ringede til dyrenes butik i Ikast (24 km) herfra.
Spurgte om de var interesseret i nogen guldhamster unger da jeg havde 7 hunner og 1 han tilbage fra mit kuld, hun var meget interesseret så kørte derud med detsamme.
Hunner og hanner går adskilt derude, en super lækker butik med såå fine forhold, har en god fornemmelse i maven efter at have afleveret ungerne derude, så det er såå dejligt.

Hun syntes mine unger var fine brugte ordet "korn fede" :lol: , har også en ganske pæn vægt som 5 uger, 66g i gennemsnit :D

Hun fortalte at sidst hun havde guldhamster var for ½ år siden, hun havde fået 10 stk fra en leverandør, som alle var døde efter 1 uge :( .
Så hun var utrolig glad for min henvendelse og vil kontakte mig når hun havde solgt ungerne da jeg fortalte at jeg jævnligt havde unger.
Senest rettet af malthesmor 20. maj 2009 18:18, rettet i alt 1 gang.

Loan

Indlæg af Loan » 20. maj 2009 17:40

Tror måske det fordi vi går sommerferien i møde. Du skal huske at mange tager på ferie og så siger forældrene jo for det meste nej, da de så skal finde pasning til dem.

- Sidder selv med 4 hanner og 1 hun tilbage, men der er bare ingen ordenlige forretninger i nærheden efter min mening. Hvertfald ikke efter Maxi Zoo i Tilst lukkede deres dyreafdeling.
Hilsen
Loan Vejby

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 20. maj 2009 19:18

jeg oplever lige det modsatte, jeg har fået utroligt mange henvendelser
på hamstere de sidste uger.
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 21. maj 2009 13:50

Det var dejligt at høre Hanne.  :D
Det er ikke sjovt, at stå med så mange unger tilbage. Især fordi, man jo også gerne vil lidt videre i avlen, men man kan jo ikke bare blive ved.
Jeg håber de kommer ud til gode hjem.  :wink:

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 21. maj 2009 17:12

Mahonia skrev:Det var dejligt at høre Hanne.  :D
Det er ikke sjovt, at stå med så mange unger tilbage. Især fordi, man jo også gerne vil lidt videre i avlen, men man kan jo ikke bare blive ved.
Det var ikke den måde jeg helst ville have kommet af med ungerne, ville jo hellere have solgt dem til private, men var ved at blive stresset over at  have så mange tilbage, nu føder Æsel jo også snart og hun skal iaften eller imorgen flyttes over i det store akvarie tøserne gik i :D

Heidi : dejligt hvis der er kommet salg i ungerne nede hos dig  :wink:

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 21. maj 2009 17:46

malthesmor skrev:
Mahonia skrev:Det var dejligt at høre Hanne.  :D
Det var ikke den måde jeg helst ville have kommet af med ungerne, ville jo hellere have solgt dem til private, men var ved at blive stresset over at  have så mange tilbage, nu føder Æsel jo også snart og hun skal iaften eller imorgen flyttes over i det store akvarie tøserne gik i :D

Heidi : dejligt hvis der er kommet salg i ungerne nede hos dig  :wink:
ja det er dejligt, så har folk da fået øjnene lidt op for at jeg er her.
men det er trist at du måtte aflevere dem i en dyrehandel, men det lyder til at det er en af de bedre dyrehandlere
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 21. maj 2009 18:08

Tror helt bestemt det er et af de bedre steder, hende som har butikken er veterinærsygeplejerske, så mon ik hun ved hvad hun har med at gøre :D

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 22. maj 2009 18:54

Jeg har det heller ikke godt med, at skulle aflevere dem hos en dyrehandler, men man bliver jo nødt til det, hvis der ikke er andre muligheder. Jeg har en god Bonnie i Holstebro, hvor de også kan finde ud af det med guldhamstere. De lytter også gerne, hvis der er noget, de ikke kender så meget til.  :D

Besvar