Låget lå løst på boxen, da hjulet ellers ik ville kunne køre rundt, Nando havde så på en eller anden måde fået skubbet til låget så det var nede i boxen, og han kunne derfor nemt kravle op og hoppe omkring 1 meter ned på gulvet :shock: :shock: .
Åh nej tænkte jeg, kommer for sent på arbejde, men der var jo ikke andet at gøre end at lede, min søn malthe på 5 råbte hurtigt "han er inde under sofaen" yes yes, så var han da heldigvis ik rendt i et andet rum, så skulle han indfanges, men har i nogensinde prøvet at fange en løs ROBO :shock: :shock: , ik nogen nem opgave , de er meget hurtigere end lars, Malthe og mig til sammen.
Så kom min datter Cecilie heldigvis os til hjælp, hun fangede ham i første forsøg :D , og jeg kunne med ro i sindet køre på arbejde og kom kun 5 minutter for sent.
Ved ik lige hvad der sker for tiden med vores hamstere, igår morges kom Malthe og vækkede os 4.30, mor og far der er en hamster inde i Oskar (kanin) bur, det var så Hannibal som var rendt ud ,hmm heldigvis var der intet sket med Hannibal, mon ikke Oskar bare lige havde fortalt ham hvem der var størst :lol: :lol: