Så gik den vilde Robo jagt

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
malthesmor

Så gik den vilde Robo jagt

Indlæg af malthesmor » 10. jun 2009 13:53

Opdagede lige inden jeg skulle ud af døren her til morgen til min skræk at Nando min robo han, ikke var i sin imidlertidig plast box  :shock:  :shock:
Låget lå løst på boxen, da hjulet ellers ik ville kunne køre rundt, Nando havde så på en eller anden måde fået skubbet til låget så det var nede i boxen, og han kunne derfor nemt kravle op og hoppe omkring 1 meter ned på gulvet  :shock:  :shock: .

Åh nej tænkte jeg, kommer for sent på arbejde, men der var jo ikke andet at gøre end at lede, min søn malthe på 5 råbte hurtigt              "han er inde under sofaen" yes yes, så var han da heldigvis ik rendt i et andet rum, så skulle han indfanges, men har i nogensinde prøvet at fange en løs ROBO  :shock:  :shock: , ik nogen nem opgave , de er meget hurtigere end lars, Malthe og mig til sammen.

Så kom min datter Cecilie heldigvis os til hjælp, hun fangede ham i første forsøg  :D , og jeg kunne med ro i sindet køre på arbejde og kom kun 5 minutter for sent. :D

Ved ik lige hvad der sker for tiden med vores hamstere, igår morges kom Malthe og vækkede os 4.30, mor og far der er en hamster inde i Oskar (kanin) bur, det var så Hannibal som var rendt ud ,hmm heldigvis var der intet sket med Hannibal, mon ikke Oskar bare lige havde fortalt ham hvem der var størst  :lol:  :lol:

tesse-stribe

Indlæg af tesse-stribe » 10. jun 2009 15:40

Haha - dejligt at historien endte godt  :thumb:

Loan

Indlæg af Loan » 10. jun 2009 15:43

Robo'ere er umulige at fange nærmest, da jeg havde Sandra's til pasning stak den af jeg ved ikke hvor mange gange! Det var et helvede at fange ham, og stakkels mit værelse xD
Hilsen
Loan Vejby

liv

Indlæg af liv » 10. jun 2009 15:52

uhh en robo på fri fod det lyder ikke godt eller nemt  :lol:  :lol: godt i fik fat i ham! :D

burrus

Indlæg af burrus » 10. jun 2009 18:28

lad aldrig en robo slippe løs  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 10. jun 2009 20:34

burrus skrev:lad aldrig en robo slippe løs  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:
Hmm malthe har lidt "imellem linjerne" indrømmet at det var HAM som "kom til" at lukke Nando ud.
Så det var HAM og ikke mig, som slap Nando løs  :lol:  :lol:

De kære børn, er de ikke skønne he he

Besvar