Hjælp til banner

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
HamsterMiaah

Hjælp til banner

Indlæg af HamsterMiaah » 6. jul 2009 12:08

Hej alle :D

Har tænkt over, at jeg virkelig gerne ville have sådan et 468x60 pixels banner til min "underskrift" herinde, hvor der skal være mine 4 hamstere på.

Er der nogen her der kunne tænke sig at hjælpe mig med at lave det? :D
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

HamsterMiaah

Indlæg af HamsterMiaah » 7. jul 2009 22:28

Har lavet et banner nu - men hvordan sætter man det ind i sin underskrift?
Billede

kwo

Indlæg af kwo » 8. jul 2009 05:55

HamsterMiaah skrev:Har lavet et banner nu - men hvordan sætter man det ind i sin underskrift?
Først skal du uploade banneret til et sted på nettet. Det kan være din hjemmeside eller et af de steder hvor man gratis kan lægge sine billeder.

Du går så ind under Profil og finder feltet hvor du normalt skriver din signatur. Der skriver du og mellem de to bokse skriver du linket til billedet.

Hvis banneret samtidig skal være link til din hjemmeside, så skriver du disse bokse udenom .
Så samlet skal det være med biledets link mellem img-boksene, og hjemmesidens navn efter url=
Kenneth Worm

HamsterMiaah

Indlæg af HamsterMiaah » 8. jul 2009 11:09

kwo skrev:
HamsterMiaah skrev:Har lavet et banner nu - men hvordan sætter man det ind i sin underskrift?
Først skal du uploade banneret til et sted på nettet. Det kan være din hjemmeside eller et af de steder hvor man gratis kan lægge sine billeder.

Du går så ind under Profil og finder feltet hvor du normalt skriver din signatur. Der skriver du og mellem de to bokse skriver du linket til billedet.

Hvis banneret samtidig skal være link til din hjemmeside, så skriver du disse bokse udenom .
Så samlet skal det være med biledets link mellem img-boksene, og hjemmesidens navn efter url=
Tusind tak for beskrivelsen :D
Men hvordan kan jeg vide hvad linket er? :oops:
Billede

kwo

Indlæg af kwo » 8. jul 2009 11:37

HamsterMiaah skrev:
kwo skrev:

Tusind tak for beskrivelsen :D
Men hvordan kan jeg vide hvad linket er? :oops:
Når det ligger på f.eks. din hjemmeside, så højreklik på det og vælg Egenskaber. Så står der Adresse (URL) og det er den du skal kopiere.
Kenneth Worm

HamsterMiaah

Indlæg af HamsterMiaah » 8. jul 2009 11:58

Har gjort hvad du skrev, men det virker ikke :oops:
Billede

kwo

Indlæg af kwo » 8. jul 2009 15:55

HamsterMiaah skrev:Har gjort hvad du skrev, men det virker ikke :oops:
Hmm, det ser ud til at din hjemmeside laver billedernes link om til noget volapyk.

Prøv i stedet at lægge billedet ind på PhotoBucket. Pia har lavet en vejledning til hvordan det gøres her: http://www.hamsterland.dk/forum/viewtopic.php?t=10541
Kenneth Worm

HamsterMiaah

Indlæg af HamsterMiaah » 9. jul 2009 12:01

Så oprettede jeg mig på Photobucket, satte billedet ind i et album, kopierede URL'en og satte det ind - og det l*rt virker stadigvæk ikke :evil:  blir irriteret, for jeg har gjort det helt rigtigt :S
Billede

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 9. jul 2009 12:19

på photobucket skal du istede kopiere URL-linket og ikke IMG'en
mener det er sådan og så sætter du det bare ind.
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

kwo

Indlæg af kwo » 9. jul 2009 12:20

HamsterMiaah skrev:Så oprettede jeg mig på Photobucket, satte billedet ind i et album, kopierede URL'en og satte det ind - og det l*rt virker stadigvæk ikke :evil:  blir irriteret, for jeg har gjort det helt rigtigt :S
Det er fordi det skal slutte på .jpg ellers kan forummet ikke finde ud af at det er et billede.
Jeg fikser det når jeg kommer hjem. Så lægger jeg dit banner ind på hamsterland og linker til det der, det burde virke. ;)
Kenneth Worm

HamsterMiaah

Indlæg af HamsterMiaah » 9. jul 2009 12:47

1000 tak Kenneth :D
Det er nok også den eneste løsning for jeg kan åbenbart ikke finde ud af det :)
Billede

HamsterMiaah

Indlæg af HamsterMiaah » 17. jul 2009 20:09

Mange tak :D
Billede

kwo

Indlæg af kwo » 17. jul 2009 21:31

HamsterMiaah skrev:Mange tak :D
Det var så lidt. Har også lige tilføjet linket, det glemte jeg i første omgang. :)
Kenneth Worm

Besvar