Køb i udlandet ?

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Bella

Indlæg af Bella » 23. aug 2009 21:01

Lykke skrev:Inden I skælder Bella ud: ved I med sikkerhed at PostDanmark ikke har den slags sær-forsendelser?
For jeg synes da netop Bellas beskrivelse af at hun har henvendt sig med en forespørgsel om hvorvidt de kan stå for sådan noget viser at hun ikke bare har tænkt sig at hamsteren skulle i en almindelig pakke-forsendelse.

Men uanset hvilket firma, er det nok en god ide at undersøge under hvilke forhold dyrene transporteres og hvordan de bliver tilset undervejs.

En helt anden ting er at en hamster der bliver fragtet af et firma formentlig skal tilses af dyrlæge og evt. i karantæne ved grænsen (fordi man ikke selv transporterer sit kæledyr over grænsen).
Tak for opbakningen Lykke :wink:
Ja, det bliver jo så endnu mere kringlet.
Det kan nok sagtens betale sig at tage på en udstilling derovre og købe en derfra.

kwo

Indlæg af kwo » 24. aug 2009 08:51

Bella skrev:Tak for opbakningen Lykke :wink:
Ja, det bliver jo så endnu mere kringlet.
Det kan nok sagtens betale sig at tage på en udstilling derovre og købe en derfra.
Det vil helt klart vaere det bedste at tage over og hente dyret selv. Og en hel del billigere vil jeg tro (for de firmaer der sender dyr tager sig godt betalt).
Kenneth Worm

Bella

Indlæg af Bella » 24. aug 2009 16:31

Efte tråden om indavl- har jeg lært at det ikke er et problem med indavl hos gnavere.
Derfor skal jeg ikke importere.

Så bliver det også en anelse billigere- bare lidt :wink:

Besvar