Fix søger date :P

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
burrus

Fix søger date :P

Indlæg af burrus » 13. okt 2009 15:42

Sofie ønsker sig kanin :lol:  
Og hvis hun fik lov, så beholdte hun nok min dreng Fix :lol:  men det får hun IKKE lov til!  :lol:
Derfor leder vi nu i stedet efter en kanin-pige som vil på date med Fix og lave små søde Fix-baby'er, så Sofie kan få sig en Fix-baby :D  
Fix er fra juli '09 så han burde være kønsmoden og avlsdygtig omkring januar.
Det skal helst ikke være voldsomt meget længere henne på året, da det ikke er mine intentioner at holde ham fertil længere end højst nødvendigt :wink:   men sidder der nu den perfekte pige som er klar til marts eller april, så går det jo nok også, hvis Sofie kan vente så længe   :D  :lol:

Krav til hunnen:
Bor i nærheden af Aalborg, da både Sofie og mig gerne vil følge kuldet...
Indekanin - da det er lidt en kold årstid at få unger ude...  :lol:
Ikke alt for stor - maks 2 kg....
Enten madagascar, isabella eller bærer af generne b og g som minimum (Gul og ensfarvet) - må også gerne være Dd
Skønt temperament naturligvis  :mrgreen:  
Må gerne være "pjusket"/semi lang i pelsen - pjusket pels er godt  :D  
Ellers er der ikke de vilde "krav" til hende :lol:  !flojt!  

hannen som savner en date er dejlige Camp Chaos Ulf Findus Fix
Fix er Madagascar Wienertegnet, bærer af blå (Dd) - A_ bb C_ Dd gg Xx
Født 15. juli 2009
en lille fin herre efter to forældre på 1,4 og 1,9 kg, og han vejer pt. ca 700 g.. Han er en lidt lille dreng, men det er også lidt det der er så dejligt ved ham :D  :oops:
han er en totalt skøn dreng, med et totalt elskeligt temperament  :D  
Han er en fjoller*v som elsker opmærksomhed, ligge i sengen/på sofaen og putte, tumle rundt hele dagen med bamsen eller bare gumle hø  :mrgreen:  

Camp Chaos Ulf Findus Fix
Billede
Billede
han er dog blevet lidt mørkere, så der kommer snart nye billeder af ham  :D
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Siigne

Indlæg af Siigne » 14. okt 2009 12:23

Prøv www.kaninliv.dk/forum - der er en del med løver og andre mindre (men meget søde) blandinger  :)
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 14. okt 2009 13:24

Siigne skrev:Prøv www.kaninliv.dk/forum - der er en del med løver og andre mindre (men meget søde) blandinger  :)
Pst, du må vist ikke henvise til andre fora offenligt... :oops: :roll:  :whistle
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 14. okt 2009 13:26

BittéHamstereN skrev:
Siigne skrev:Prøv www.kaninliv.dk/forum - der er en del med løver og andre mindre (men meget søde) blandinger  :)
Pst, du må vist ikke henvise til andre fora offenligt... :oops: :roll:  :whistle
det er der så vidt jeg husker ikke regler mod herinde
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

Siigne

Indlæg af Siigne » 15. okt 2009 15:46

BittéHamstereN skrev:
Mon ikke det er i orden når det ikke er et konkurerende forum? :)
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.

Benjamin

Indlæg af Benjamin » 15. okt 2009 15:57

Siigne skrev:
BittéHamstereN skrev:
den regl findes heller ikke på hamsterforum. :D
Venlig Hilsen Benjamin...  Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
:kina: smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil :notworthy:  

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 15. okt 2009 16:19

Benjamin skrev:
Siigne skrev:
BittéHamstereN skrev: Pst, du må vist ikke henvise til andre fora offenligt... :oops: :roll:  :whistle
den regl findes heller ikke på hamsterforum. :D
Undskyld, troede det var en regel, fik i hvert fald selv at vide jeg bare skulle skrive en PB, hvis jeg skulle få nogen fora at vide :wink:
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 15. okt 2009 16:23

tja der er et andet forum hvor man ikke må, men skulle vi ikke latråden være det den er nemlig en date til Fix?
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

Besvar