Køn?

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
PlayEasy

Køn?

Indlæg af PlayEasy » 3. jan 2010 00:00

Jeg vidste ikke lige hvor den ellers skulle være..

Men...
Jeg har jo fået mit guldhamster, Cookie for snart en uge siden, og jeg kunne godt tænke mig at vide hvilket køn den er.
Jeg ved godt man kan se det på http://hamsterland.dk/sexing.htm og har allerede kønsbestemt mit dværghamster..
MEN... Mit problem er bare at, hver gang jeg prøv at vende den lige så forsigtigt, om på ryggen i min hånd, er den lyn hurtig omme på benene igen.
Så jeg ville vide om man kunne mærke, om det er en h*n.
For kan godt få min finger under dens mave, men ved ikke hvad jeg skal lede efter :D

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 3. jan 2010 00:27

Hvor gammel er Cookie? Du kan måske prøve at se om den har "kugler" bagpå? Som sådan en ekstra "numse" bagpå :lol:
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

Wampi

Indlæg af Wampi » 3. jan 2010 02:41

guldhamsterhanner er du ikke i tvivl om når de når omkring de 4 mdr.. og hvis der er ikke er vedhæng bagtil er det en pige..
Elsker vores søn, Erik, 19-09-11

PlayEasy

Indlæg af PlayEasy » 3. jan 2010 10:31

OK.. tak for hjælpen.

Vil skyde på den er 2-3 måneder

Besvar