Ja ja først så tror man at den gerne vil have godbidden der hænger i snoren, meeenn
http://www.youtube.com/watch?v=OeBKHj_W ... re=related
Haha, Hvad man også kan bruge lego til
-
HamsterMiaah
Det kommer jo an på hvor meget strøelse der er.HamsterMiaah skrev:Syntes da det er lidt sødt, men på en anden måde synd for hamsteren... SE lige hvordan den lander på ryggen! Det må have gjort ondt! :o Ihvertfald aldrig noget jeg ville gøre med mine hamstere.
Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad der får elevatoren til at køre op - og om hamsteren bider i ledningerne...
men aktiveret bliver den da :lol:
tror der sidder en uden ofr buret og styrer den med en remoteLykke skrev:Det kommer jo an på hvor meget strøelse der er.HamsterMiaah skrev:Syntes da det er lidt sødt, men på en anden måde synd for hamsteren... SE lige hvordan den lander på ryggen! Det må have gjort ondt! :o Ihvertfald aldrig noget jeg ville gøre med mine hamstere.
Jeg kunne godt tænke mig at vide, hvad der får elevatoren til at køre op - og om hamsteren bider i ledningerne...
men aktiveret bliver den da :lol:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk