Hvor koldt?
-
Lisette
Hvor koldt?
Jeg vil lige starte med at sige at vores hamster står inde, men hvor koldt kan de små klare at stå? Jeg ved godt de ikke klare træk særlig godt, men jeg tænker mere på ude huse evt isoleret ville det være nok for dem 
Enig med Benjamin... vil dog måske nok sige en 16-17 grader, så begynder det at gå galt med at de går i dvale, og det kan være farligt for dem. Jeg har dog aldrig mistet en hamster under dvale, men jeg havde nær smidt en ud engang, fordi jeg troede han var død. Heldigvis så jeg at hans knurhår lige bevægede sig.
Dværghamstere derimod (ihvertfald vinterhvid og campbells) har jeg fine erfaringer med at holde i en uopvarmet stald.
Dværghamstere derimod (ihvertfald vinterhvid og campbells) har jeg fine erfaringer med at holde i en uopvarmet stald.
Mvh. Pia
ja det sker der intet ved, hamstere kan altid bare grave sig ned hvis de får det for koldt.Spot skrev:Isma (dværg) står på mit værelse hvor jeg vil tro der er 20 grader om dagen og ca 15 om natten. Kan hun godt tåle de skift? indtil nu har der ikke været nogen problemer at se,
Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil