jeg opfattede dig heller ikke som surBenjamin skrev:Det var heller ikke for at virke sur eller noget men at man avler hamstere bliver tit gjort til et tabu fordi at ting som fodbold er en så udbredt interesse at den bare er normal.
Udstilling- lille klip
-
liv
Jeg synes ikke kineseren bliver trykket ned mod nettet så det ikke er rart for den. Det er jo et redskab for dommerne til at kunne kigge på maven af dyrene, og synes faktisk det er lidt smart. Jeg kan godt forstå hvad du mener at de ikke har meget plads og det hele går lidt hurtigt og bliver"kastet" rundt med. Men jeg er overhoved ikke i tvivl om at disse dyr har det godt. Det er jo nogle mennekser som har dette som deres fasion og elsker dyrene, de vil altid tænke på dyret bedste. Ja det er nogle små bokse de står i, men går de ikke kun en dag?? Vi rejser jo også med hamsteren en hel dag hvis den skal flytte fra nordjylland til falster!Spot skrev:Nu ved jeg godt at alle synes jeg er sart
Men jeg synes personligt at den hamster hun 'kaster' rundt med og børster osv ser ret skræmt ud. Og den kineser der bliver trykket mod nettet... Og burene er bare ALT for små.
Kunne ikke finde på at tage på sådan en udstilling. Men det er bare min mening !!
Nu tror jeg der går laaang tid før vores udstilling kommer til at ligne amerikanernes, men det er jo nu en gang sådan det foregår. Så synes det ville være ærgeligt hvis du så aldrig ville komme til en udstilling.