Udstilling- lille klip

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
liv

Indlæg af liv » 8. nov 2008 16:43

Benjamin skrev:Det var heller ikke for at virke sur eller noget men at man avler hamstere bliver tit gjort til et tabu fordi at ting som fodbold er en så udbredt interesse at den bare er normal. :wink:
jeg opfattede dig heller ikke som sur :D så er vi enige :lol:  :lol:

AnnaR

Indlæg af AnnaR » 9. nov 2008 00:45

Spot skrev:Nu ved jeg godt at alle synes jeg er sart
Men jeg synes personligt at den hamster hun 'kaster' rundt med og børster osv ser ret skræmt ud. Og den kineser der bliver trykket mod nettet... Og burene er bare ALT for små.
Kunne ikke finde på at tage på sådan en udstilling. Men det er bare min mening !!
Jeg synes ikke kineseren bliver trykket ned mod nettet så det ikke er rart for den. Det er jo et redskab for dommerne til at kunne kigge på maven af dyrene, og synes faktisk det er lidt smart. Jeg kan godt forstå hvad du mener at de ikke har meget plads og det hele går lidt hurtigt og bliver"kastet" rundt med. Men jeg er overhoved ikke i tvivl om at disse dyr har det godt. Det er jo nogle mennekser som har dette som deres fasion og elsker dyrene, de vil altid tænke på dyret bedste. Ja det er nogle små bokse de står i, men går de ikke kun en dag?? Vi rejser jo også med hamsteren en hel dag hvis den skal flytte fra nordjylland til falster!
Nu tror jeg der går laaang tid før vores udstilling kommer til at ligne amerikanernes, men det er jo nu en gang sådan det foregår. Så synes det ville være ærgeligt hvis du så aldrig ville komme til en udstilling.

Spot

Indlæg af Spot » 9. nov 2008 11:36

Selvom man elsker dyrene kan man jo sagtens behandle dem forkert ;)
Jeg ville ikke have det godt med at være sådan et sted men igen.. vi har heldigvis alle forskellige meninger!
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

Besvar