MEN jeg var lidt rystet i den ene, den anden ved jeg allerede er skod: De giver vildt dårlig service (gider faktisk ikke rigtig betjene kunderne, står bare og pludrer- med hinanden :roll: ) De gider ikke dyrene heller, og ved ikke noget om dem- de havde dog et burfuld (
Den anden havde jeg ikke været inde i endnu. Det var en af de der små bitte inde midt i byen, ikke noget kæde-værk her.
Lugten slog mig nærmest i gulvet da jeg trådte ind, men ejeren var ved at ordne terrarier, så jeg går ud fra at hun var i gang med udmugningen. Noget andet jeg lagde mærke til var at hun snakkede med alle dyrene mens hun ordnede bure, godt tegn synes jeg.
Da jeg så trådte ind til fugle og gnavere så jeg 4 voksne guld i et miniduna :( Den ene var skambidt og blodig på den ene side, lille pus.
Hun træder så ind i samme øjeblik og jeg siger forsigtigt at hendes ene guldhamster vist ikke har det så godt, den er skambidt. Hun bliver helt perpleks og siger åh nej, åh nej, og skynder sig at finde et andet bur at putte ham i. " De skal gå alene, ved du nok, jeg har bare lige fået dem ind og har ikke fået skilt dem, men hvis de går sammen slås de eller parrer sig..." Det var HENDE der sagde det, ikke mig.
Hun havde mange fine dyr, og hun holdt af dem, men det var vist lidt for meget for hende tror jeg.
Mange kunder bliver nok skræmt væk hvis den stank er normal, og det er synd. Hun burde tjene nok til at kunne få lidt hjælp, for jeg er sikker på at hun var glad for dyrene, satte sig ind i deres behov og gav ordentlig vejledning, sådan skal en dyrehandler være... At de hamser skulle være skilt inden hun sludrede med, og mugede ud hos, pythonen Børge, er så en helt anden sag.....