Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
-
Lisette
Jeg har jo en skøøøøøn hun, Holly:0) Som jeg også havde med på udstillingen, og der fandt jeg så ud af via de dygtige dommere at hun har skæve tænder, altså overbid...Det bliver hun jo ikke mindre skøn af men men men hun skulle have været parret med en han som Mette har, faktisk er det rent helt hun ikke er parret. Nå men så er det sådan her, Hollys forældre har ikke skæve tænder hvor stor chance er der så for hun vil give det til ungerne ??
ville det være en super dårlig ide at parre hende eller?
Hun er jo bare så skøn, rolig og mild jeg godt kunne tænke mig unger efter hende

-
Lisette
Er der slet ikke nogen der kan hjælpe mig? Hvor stor er muligheden for ungerne vil få skæve tænder??

-
Sofie
Ved ikk med hamstere...Men hos marsvin er det arveligt.
Ville ikk avle på marsvin med tandfejl.
-
burrus
hmm det er jo svært at sige...
hvis forældrene ikke har det er der to muligheder:
1: det er ikek medfødt, men noget hun har pådraget sig som hun er vokset og evt. ikke har fået slidt tænderne nok..
2: det er en recessiv arvet fejl og derved vil hendes uner bærer på dette skidt..
uanset - jeg tror ikke, jeg ville løbe risikoen og lade hende parre... :?
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter:
www.orkenrotte.dk
-
Sofie
Hmm...sidder her og bliver i tvivl om det er arveligt...
Uanset hvad, ville jeg stadig ikk avle på dyret...marsvin eller hamster.
-
Lisette
Tak for svar... :)