Jeres links på min hj.side

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Mahonia

Indlæg af Mahonia » 27. nov 2008 14:09

burrus skrev:charlotte - du mangler et link - helt ny side som malthesmor herinde lige har fået lavet :wink:

www.larstrøm.dk  :wink:
Jo, men det virker ikke pga. ø'et. Hvordan kommer jeg ind på siden så. Har prøvet på flere måder.  :roll:

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 27. nov 2008 17:05

Mahonia skrev:
burrus skrev:charlotte - du mangler et link - helt ny side som malthesmor herinde lige har fået lavet :wink:

www.larstrøm.dk  :wink:
Jo, men det virker ikke pga. ø'et. Hvordan kommer jeg ind på siden så. Har prøvet på flere måder.  :roll:
Du markere hele linket med musen, kopiere det og sætter det ind...
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 27. nov 2008 17:16

Ja det er noget HØ med mit link pga. Ø ved det godt, men håber alligevel i vil prøv at kopiere linket som Anette skriver.
Det er Burrus som har lavet min hjemmeside :wink:

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 27. nov 2008 18:14

Okay. Det er hermed gjort. Takker!  :D

Malthesmor: Du må meget gerne skrive ved mit link på din side, at jeg også opdrætter roborovski hamstere. Bare når du en gang får tid.  8-)   :wink:

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 27. nov 2008 19:16

Mahonia skrev:Okay. Det er hermed gjort. Takker!  :D

Malthesmor: Du må meget gerne skrive ved mit link på din side, at jeg også opdrætter roborovski hamstere. Bare når du en gang får tid.  8-)   :wink:
He he skal jeg nok :D , som skrevet er det Burrus som er hjernen bag min hjemmeside, nu skal jeg så selv til at finde udaf det, men lover at det første jeg gør er at tilføje det ved dig Mahonia :wink:

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 27. nov 2008 19:19

malthesmor skrev:

He he skal jeg nok :D , som skrevet er det Burrus som er hjernen bag min hjemmeside, nu skal jeg så selv til at finde udaf det, men lover at det første jeg gør er at tilføje det ved dig Mahonia :wink:
Mange tak.  :D  God fornøjelse med din fine side. Det tager altid lidt tid at finde ud af, hvordan sådan noget virker.  :wink:

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 27. nov 2008 19:20

Mahonia skrev:
malthesmor skrev:

Mange tak.  :D  God fornøjelse med din fine side. Det tager altid lidt tid at finde ud af, hvordan sådan noget virker.  :wink:
Tak, ja syntes også at det er en kanon flot side

Besvar