Bekendgørelse...

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
contraria

Indlæg af contraria » 28. nov 2008 00:27

jeg håber at bror kan føre de gener videre.

han har aldrig bidt mig eller alndre. hans daglige temp er lige så dejligt som alle de andres og miner meget om James. da jeg satte cantal ned til ham kikkede han bare på hende. og selv efter andgrabet sad han og kikkede nærmest måbene på mig... "hvad skete der lige der" udtryk.

så forhåbentligt kan han give de gode gener fra den linie videre.
de venligste hilsner amanda

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 28. nov 2008 14:22

Har du ikke prøvet at tale med opdrætteren om problemet? Måske kender de det og har nogle ide'er eller gode råd. Bare en tanke.  :)

Maria79

Indlæg af Maria79 » 1. dec 2008 07:58

Hello Amanda!

I can only say this: Its to early to mate her at 15.00 at the afternoon.
All my females is in heat at the best between 20.00 (eight) and 22.00 (ten) So Im convinced thats the problem.

I hope U trie one more time, becouse I dont think she was ready for mating at 15.00.

Hugs from me!

Jeanne

Indlæg af Jeanne » 1. dec 2008 09:55

Det var faktisk også min tanke - alle mine dyr bliver først parret om aftenen, når de er vågne og friske  :D
Mange hilsner fra Jeanne.

Maria79

Indlæg af Maria79 » 1. dec 2008 09:59

Har pratat med Amanda och hon berättade att hon försökt para Cantal vid många olika tider, så hon är inte intresserad alls av att bli parad.

Amanda kommer få en ny hamster utav mig nästa sommar då jag ska komma på besök.

In English:

I have spoken to Amanda and she told me that she have tried mate Cantal for several times and she doesnt want to make bebies. So she  istnt interested I think to become mother.

Amanda going to get a new female from me next summer when I get to Denmark.

Hugs from me!

Besvar