ENDELIG!! :D :D

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
liv

ENDELIG!! :D :D

Indlæg af liv » 30. nov 2008 01:24

jaa!! nu har jeg haft sirius i 4 uger + - . og han har været syg og alt muligt så tvivlede egentlig om det nogensinde skulle skride frem ad :? han har også de sidste par dage været nervøs for mig :( men her til afted besluttede jeg det kunne være nok når der ikke skete noget med at give godbidder så tog lige så stille hænderne under ham og løftede ham lide over bunden af buret og lod ham gå fra hånd til hånd et par gange og satte ham så ned igen. jeg lagde låget på men så han var forvirret og prøvede hele tiden at komme op af væggen :? så stak hånden ned til ham igen og kiggede om han ville op og det ville han :) så han kravlede selv op i min hånd :D denne gang løftdee jeg ham lidt længere op og ld ham gå fra hånd til hånd og satte ham så ned igen :wink: så tænkte jeg om jeg bare havde været heldig eller om han faktisk ville op så lagde hånden foran ham og så kravlede han op igen :D  :shock: nu tog jeg ham helt opp til kanten og lidt tæt på kroppen og lod ham kravle lidt puttttede ham ned i buret og gav ham lidt godbidder men tog låget på derefter da jeg ikke ville gå over hans grænser hellere vente end at gøe en god opleveslse til noget dårligt :wink:

så nu ligger jeg her og er glad :lol:og han er bar en dejlig fyr og pelsen vokser og vosker :lol:  :lol: skøn det er han :D

Lykke

Indlæg af Lykke » 30. nov 2008 08:36

Tillykke!

Det var da bare skønt!

Meddie

Indlæg af Meddie » 30. nov 2008 09:17

Årh hvor dejligt :D
Der er nu ikke noget bedre end fremskridt ;)
~ Mvh. Mette og Clean

Lisette

Indlæg af Lisette » 30. nov 2008 10:02

Super dejligt for dig, tillykke! :D

Vimse

Indlæg af Vimse » 30. nov 2008 10:26

det var godt liv! :D
lige nu sidder putte min ene hånd og sover. Så det er svært at skrive kun med en hånd  :)
KH. Kathrine

Spot

Indlæg af Spot » 30. nov 2008 11:51

årh <3 lyder som om han er en eventyrlysten lille fyr. Så er jeg sikker på han er tam om en uge ;)
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

liv

Indlæg af liv » 30. nov 2008 12:11

Spot skrev:årh <3 lyder som om han er en eventyrlysten lille fyr. Så er jeg sikker på han er tam om en uge ;)
det må vi da håbe :D men det er meget sjovt for han har fundet det højeste sted i sit bur og han prøver at nå taget men det kan han ikke :lol: så det ender med han prøver at flyve og hopper ned fra huset :lol: det er så nuttet!

Spot

Indlæg af Spot » 30. nov 2008 19:26

årh hvor sødt. Hvis du tør / har mulighed for det, så lad ham komme ud og løbe på dig mens du sidder i sofaen. det vil han elske
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 30. nov 2008 21:43

Sikke en dejlig oplevelse. Man bliver bare så glad, hver gang der sker noget positivt også selvom det kun er et lille skridt fremad.  :D

liv

Indlæg af liv » 30. nov 2008 22:17

så tog jeg modet til mig! jeg tog ham stille op og satte ham i sengen sammen med mig :) han var lidt forvirret og spænede bare rundt og kunne ikke rigtig finde ud af noget :? så efter 2 minutter kom han stille tilbage i buret  :wink: han gik en lille runte og så gik han ind i sin labyrint og er blevet der i nu 3 minutter. jeg synes det gik meget godt selvom min seng er så smal at jeg næten hele tiden måtte tage hænderne for kanten :? men tror jeg gjorde det rigtige for på et eller andet tidspunkt skal det jo være :)

nåh men synes i også jeg skal løfte ham op og ud af buret? eller skal jeg gå et skridt tilbage og vente til han selv går op i min hånd? feta var jo meget nemmere så er ikke særlig god til det endnu :?

plus gør det noget at han gjorde sig lidt flad mens han løb hen over sengen eller er det normalt de første par gange? :wink:

tror også jeg tænker for  meget over deett. men jeg vil bare så gerne have en tam hamster lige som feta :P men lykkes det lykkes det ikke men det skal det nok :D han skal bare til signe om 22 dage så der skal han helst være tam. men jeg har hele 3 uger.. :)

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 1. dec 2008 12:06

Så længe han ikke har noget imod at blive taget op, så fortsætter du bare som du allerede gør nu. Det er jo gået fint. Bare stille og roligt fremad.  :wink:  
Det er meget naturligt at de bliver lidt flade i starten. De trykker sig bare. Det er jo noget nyt.  :)  Ikke noget at bekymre sig om.  :wink:

liv

Indlæg af liv » 1. dec 2008 15:39

Mahonia skrev:Så længe han ikke har noget imod at blive taget op, så fortsætter du bare som du allerede gør nu. Det er jo gået fint. Bare stille og roligt fremad.  :wink:  
Det er meget naturligt at de bliver lidt flade i starten. De trykker sig bare. Det er jo noget nyt.  :)  Ikke noget at bekymre sig om.  :wink:
hehe han har sådan ikke noget imod at blive taget op altså han bider ikke eller gør tegn på utyrkhed han synes måske bare det er lidt mærkeligt såhan trykke sig lidt flad lig når jeg tager ham op men tror jeg lader være med at tage ham op idag men lade ham få godbidder og vænne sig lidt mere til min hånd så kan jeg se om der er sket en forandring imrogen :D

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 1. dec 2008 16:29

Jeg håber det lykkes for dig.  :wink:

Spot

Indlæg af Spot » 1. dec 2008 18:56

synes bare du skal tage ham op... bare ikke for ofte..
Ludvig maser sig også helt flad når han er ude..
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

Besvar