Hvad feder mest?

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
S-C-J

Indlæg af S-C-J » 2. dec 2008 13:20

jeg giver ham også baby mos.. med havergryn.. lidt kokos.. og nogen hakkede nødder.. og det spiser han med glæde..  :D
Tjek min hjemme side ud :D

http://s-c-j.weebly.com

Lisette

Indlæg af Lisette » 2. dec 2008 13:29

Ja du gør jo hvad du kan gøre for den lille fyr :)
Godt han er et sted som hos dig, hvor du stadig vil tage dig af ham på trods af det ekstra arbejde :D

Meddie

Indlæg af Meddie » 2. dec 2008 13:36

S-C-J skrev:altså jeg klipper hans tænder.. og sådan er det.. endte det eller død.. og jeg sys han har det fint ud over at han er tynd.. men det har han været lige siden det skete. og nok om det.. det var mad jeg ville høre om  :santa:
Jeg er sikker på du kun vil ham det bedste :)
Men synes bare du skulle vide det, for det er et større 'problem' end man lige tror.
~ Mvh. Mette og Clean

S-C-J

Indlæg af S-C-J » 2. dec 2008 13:45

Meddie skrev:
S-C-J skrev:altså jeg klipper hans tænder.. og sådan er det.. endte det eller død.. og jeg sys han har det fint ud over at han er tynd.. men det har han været lige siden det skete. og nok om det.. det var mad jeg ville høre om  :santa:
Jeg er sikker på du kun vil ham det bedste :)
Men synes bare du skulle vide det, for det er et større 'problem' end man lige tror.
ja ved godt det kun for at give gode råd :D
Tjek min hjemme side ud :D

http://s-c-j.weebly.com

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 2. dec 2008 14:45

Lidt opblødt katte tørfoder er også godt. Jeg havde en gammel Campbells der også manglede tænder (alder).
Hun fik babymos, moset banan, fint revet æble og gulerod, opblødt kattemad, hakkede solsikkefrø og nødder. Deruover tog jeg noget af de tørrede frugtstykker fra foderblandingen og hakkede.
Hun fik sin foderblanding som sædvanlig, så hun kunne pille det fra, som hun kunne spise. Jeg puttede lidt havregryn og kokosmel i og det gjorde stor lykke. Hun havde det fint, indtil hun døde af alder i mine hænder.

Besvar