Hvad feder mest?
-
Lisette
Jeg er sikker på du kun vil ham det bedsteS-C-J skrev:altså jeg klipper hans tænder.. og sådan er det.. endte det eller død.. og jeg sys han har det fint ud over at han er tynd.. men det har han været lige siden det skete. og nok om det.. det var mad jeg ville høre om
Men synes bare du skulle vide det, for det er et større 'problem' end man lige tror.
~ Mvh. Mette og Clean
ja ved godt det kun for at give gode rådMeddie skrev:Jeg er sikker på du kun vil ham det bedsteS-C-J skrev:altså jeg klipper hans tænder.. og sådan er det.. endte det eller død.. og jeg sys han har det fint ud over at han er tynd.. men det har han været lige siden det skete. og nok om det.. det var mad jeg ville høre om
Men synes bare du skulle vide det, for det er et større 'problem' end man lige tror.
Lidt opblødt katte tørfoder er også godt. Jeg havde en gammel Campbells der også manglede tænder (alder).
Hun fik babymos, moset banan, fint revet æble og gulerod, opblødt kattemad, hakkede solsikkefrø og nødder. Deruover tog jeg noget af de tørrede frugtstykker fra foderblandingen og hakkede.
Hun fik sin foderblanding som sædvanlig, så hun kunne pille det fra, som hun kunne spise. Jeg puttede lidt havregryn og kokosmel i og det gjorde stor lykke. Hun havde det fint, indtil hun døde af alder i mine hænder.
Hun fik babymos, moset banan, fint revet æble og gulerod, opblødt kattemad, hakkede solsikkefrø og nødder. Deruover tog jeg noget af de tørrede frugtstykker fra foderblandingen og hakkede.
Hun fik sin foderblanding som sædvanlig, så hun kunne pille det fra, som hun kunne spise. Jeg puttede lidt havregryn og kokosmel i og det gjorde stor lykke. Hun havde det fint, indtil hun døde af alder i mine hænder.