når jeg får lidt mere tid, skal jg nok få lavet flere eksempler osv. derindtil... lgie pt. hænger skole og eksamen mig bare langt ud af halsen
En ny side - mangler lidt hjælp....
så har det da hjulpet den første
målsætning nået :lol: :oops:
når jeg får lidt mere tid, skal jg nok få lavet flere eksempler osv. derindtil... lgie pt. hænger skole og eksamen mig bare langt ud af halsen
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
hiver lige op igen - mangler stadig billeder for at den farveoversigt kan blive god...
de folk jeg har fået lov til at bruge "kolding-billeder" af - de billeder kommer op i aften...
men jeg mangler stadig masser af billeder
post dem her, smid et link til en hjemmeside jeg må bruge, eller mail mig dem - uanset hvordan - så vil jeg blive glad for lidt "billede-hjælp"!! :D
jeg har jo ikke alle farver selv i :lol:
de folk jeg har fået lov til at bruge "kolding-billeder" af - de billeder kommer op i aften...
men jeg mangler stadig masser af billeder
post dem her, smid et link til en hjemmeside jeg må bruge, eller mail mig dem - uanset hvordan - så vil jeg blive glad for lidt "billede-hjælp"!! :D
jeg har jo ikke alle farver selv i :lol:Pia B
alle billeder af alle rene arter kan som udgangspunkt brugesVimse skrev:hvis du mangler billeder af en dværghamster i vinterpels hjæler jeg gerne !
jeg har og blomst som er sort langhårt hb satin. Har også Putte men det er en meget nomal farve så jeg går ud fra du nok ikk mangler billed af den farve.
jo flere billeder der er af den enkelte samme farve, jo bedre! 
Pia B
Okay jamen du må godt få et billede af alle mine hamstre såburrus skrev:alle billeder af alle rene arter kan som udgangspunkt brugesVimse skrev:hvis du mangler billeder af en dværghamster i vinterpels hjæler jeg gerne !
jeg har og blomst som er sort langhårt hb satin. Har også Putte men det er en meget nomal farve så jeg går ud fra du nok ikk mangler billed af den farve.jo flere billeder der er af den enkelte samme farve, jo bedre!
KH. Kathrine
det der er lettest for digVimse skrev:Skal jeg bare poste dem her inde ? eller skal jeg sende dem?
bare jeg får at vide præcis hvad farve osv. de er
Pia B
Teksten står ved billedet 
Jeg ved ikke helt om jeg skal sende et billed ind af Putte. Fordi jeg kan huske at der er lidt tvil om hun er noget meget en korthåret gylden (hvis det hedder det) Men du får det lige alligvel.
Jeg ved ikke helt om jeg skal sende et billed ind af Putte. Fordi jeg kan huske at der er lidt tvil om hun er noget meget en korthåret gylden (hvis det hedder det) Men du får det lige alligvel.
- Vedhæftede filer
-
- Blomst som er HB sort Langhåret satin!
- bloom 019.JPG (221.7 KiB) Vist 5726 gange
-
- Putte som er Korthåret gylden
- 045.JPG (209.17 KiB) Vist 5726 gange
KH. Kathrine
-
AnetteFrost
regner med du har taget de billeder du kan bruge af dem du har taget af mine 8-)
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk
jeg går i krig med at kigge på dem her når jeg er færdig med min blicher analasyer :lol:AnetteFrost skrev:regner med du har taget de billeder du kan bruge af dem du har taget af mine 8-)
Pia B
præcisAnnaR skrev:Jeg er lidt i tvivl. Vil du bare have billeder lige gyldigt hvad farve de er? Og må de godt have hvidtbånd og tortie?
jo flere "nuancer" vi ser af den enkelte farve jo større chance er der jo for at man ser lige "sin" farve på oversigten en tortie vil f.eks. optræde hos både farven, og også under "tortie"
Pia B
jep - jeg fik bare ikke lige lavet noget i går - jeg gik omkuld efter skole-arbejdet var sendt afsted lige inden midnat
men så har jeg jo lidt at lave i dag, når fysiktimerne blir for kedelige (5 stk)
men så har jeg jo lidt at lave i dag, når fysiktimerne blir for kedelige (5 stk)
Pia B