Hvem har hamster med til salg på udstillingen?

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Jeanne

Indlæg af Jeanne » 1. nov 2008 12:09

Siigne skrev:Netop fordi at mange af brugerne herinde er unge, tror jeg de venter til sidste tilmeldingsfrist  :oops:
Hvordan skal det forståes ?
Mange hilsner fra Jeanne.

sabkoch

Indlæg af sabkoch » 1. nov 2008 14:56

at de tilmelder sig udstillinger, som de skriver danske stile i skolen:
" i sidste øjeblik" - tror jeg der menes  :wink:
Næstformand i Dansk Hamster Forening  - www.hamsterland.dk
Vi har 2 vinterhvide dværghamstere og 2 papillon hunde.

Billede

Jeanne

Indlæg af Jeanne » 1. nov 2008 15:01

sabkoch skrev:at de tilmelder sig udstillinger, som de skriver danske stile i skolen:
Okay på dén måde  :lol:
Mange hilsner fra Jeanne.

Desiree

Indlæg af Desiree » 1. nov 2008 15:47

Ja, jeg havde jo egentlig planlagt at melde et par dyr til. Men jeg har ikke rigtig avlet et stykke tid, og har ikke rigtig fået lavet tavler på de dyr jeg overvejede at tage med. I det hele taget er jeg bare håbløst bagefter...
Nu må jeg få kigget papirerne igennem og se om jeg vil tilmelde nogle af mine dyr der HAR tavler. Jeg er bare for langsom og uorganiseret lige pt.
Men jeg regner da helt sikkert med at møde op, med eller uden dyr.
mvh Desiree

liv

Indlæg af liv » 1. nov 2008 15:50

Desiree skrev:Ja, jeg havde jo egentlig planlagt at melde et par dyr til. Men jeg har ikke rigtig avlet et stykke tid, og har ikke rigtig fået lavet tavler på de dyr jeg overvejede at tage med. I det hele taget er jeg bare håbløst bagefter...
Nu må jeg få kigget papirerne igennem og se om jeg vil tilmelde nogle af mine dyr der HAR tavler. Jeg er bare for langsom og uorganiseret lige pt.
Men jeg regner da helt sikkert med at møde op, med eller uden dyr.
men kan man ikke deltage en gang med max 3 dyr uden stamtavle? eller gælder den regl ikke medlemmer?

Siigne

Indlæg af Siigne » 1. nov 2008 18:33

sabkoch skrev:at de tilmelder sig udstillinger, som de skriver danske stile i skolen:
Nemlig  :mrgreen:
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.

Siigne

Indlæg af Siigne » 1. nov 2008 18:34

liv skrev:er det herindejeg skal skrive at jeg skal melde et dyr fra??
Hvem :)?
- Signe
Rasmus, Mini, Felix, Naia, Silver, Golden, Black, Raki, Fall Out Girl, Stoffer, Made, Loser, Hasty, Silly og Maniac.

liv

Indlæg af liv » 1. nov 2008 18:36

Siigne skrev:
liv skrev:er det herindejeg skal skrive at jeg skal melde et dyr fra??
Hvem :)?
sirius er blevet syg og er først helt rask når udstillingen er slut  :wink: ØV havde glædet mig til han skulle vise sig frem :lol: men så må det være feta jeg skal male pink :lol:  :lol: (ej joke) :lol:  :lol:

Hamsterhjulet

Indlæg af Hamsterhjulet » 2. nov 2008 13:57

Hvad? Kan man godt udstille et dyr uden stamtavle? :scratch:
Mvh. Fanni & Goldies
Billede

Lykke

Indlæg af Lykke » 2. nov 2008 13:58

Hamsterhjulet skrev:Hvad? Kan man godt udstille et dyr uden stamtavle? :scratch:
ja, hvis man ikke er medlem af familien ... øh foreningen... må man udstille 1 gang uden tavler.

Hamsterhjulet

Indlæg af Hamsterhjulet » 2. nov 2008 14:25

Lykke skrev:
Hamsterhjulet skrev:Hvad? Kan man godt udstille et dyr uden stamtavle? :scratch:
ja, hvis man ikke er medlem af familien ... øh foreningen... må man udstille 1 gang uden tavler.
Æv, ville rigtig gerne have Hampus med, men har ikke nået at få stamtavle på ham :(
Mvh. Fanni & Goldies
Billede

Lykke

Indlæg af Lykke » 2. nov 2008 14:29

Hamsterhjulet skrev:
Lykke skrev:
Æv, ville rigtig gerne have Hampus med, men har ikke nået at få stamtavle på ham :(
men er det for sent?
Jeg kan huske at Jeanne skrev en dato et sted - du kunne da prøve at høre om det kan nås...

Hamsterhjulet

Indlæg af Hamsterhjulet » 2. nov 2008 14:32

Lykke skrev:
Hamsterhjulet skrev:
Lykke skrev: ja, hvis man ikke er medlem af familien ... øh foreningen... må man udstille 1 gang uden tavler.
men er det for sent?
Jeg kan huske at Jeanne skrev en dato et sted - du kunne da prøve at høre om det kan nås...
Jeps, hun skrev d. 31-10.. og fik ikke gjort det inden da, da der har været så meget :cry:
Mvh. Fanni & Goldies
Billede

liv

Indlæg af liv » 2. nov 2008 14:35

Hamsterhjulet skrev:
Lykke skrev:
Hamsterhjulet skrev: Æv, ville rigtig gerne have Hampus med, men har ikke nået at få stamtavle på ham :(
men er det for sent?
Jeps, hun skrev d. 31-10.. og fik ikke gjort det inden da, da der har været så meget :cry:
men måske har hun ikke så meget at lave fordi der ikke er så mange der kommer med såå.. prøv at spørg :D  :D

Hamsterhjulet

Indlæg af Hamsterhjulet » 2. nov 2008 14:43

liv skrev:
Hamsterhjulet skrev:
Lykke skrev: men er det for sent?
men måske har hun ikke så meget at lave fordi der ikke er så mange der kommer med såå.. prøv at spørg :D  :D
Jeg prøver :D
Mvh. Fanni & Goldies
Billede

Besvar