Hvordan skal det forståes ?Siigne skrev:Netop fordi at mange af brugerne herinde er unge, tror jeg de venter til sidste tilmeldingsfrist :oops:
Hvem har hamster med til salg på udstillingen?
at de tilmelder sig udstillinger, som de skriver danske stile i skolen:
" i sidste øjeblik" - tror jeg der menes
" i sidste øjeblik" - tror jeg der menes

Næstformand i Dansk Hamster Forening - www.hamsterland.dk
Vi har 2 vinterhvide dværghamstere og 2 papillon hunde.

Vi har 2 vinterhvide dværghamstere og 2 papillon hunde.

Ja, jeg havde jo egentlig planlagt at melde et par dyr til. Men jeg har ikke rigtig avlet et stykke tid, og har ikke rigtig fået lavet tavler på de dyr jeg overvejede at tage med. I det hele taget er jeg bare håbløst bagefter...
Nu må jeg få kigget papirerne igennem og se om jeg vil tilmelde nogle af mine dyr der HAR tavler. Jeg er bare for langsom og uorganiseret lige pt.
Men jeg regner da helt sikkert med at møde op, med eller uden dyr.
Nu må jeg få kigget papirerne igennem og se om jeg vil tilmelde nogle af mine dyr der HAR tavler. Jeg er bare for langsom og uorganiseret lige pt.
mvh Desiree
-
liv
men kan man ikke deltage en gang med max 3 dyr uden stamtavle? eller gælder den regl ikke medlemmer?Desiree skrev:Ja, jeg havde jo egentlig planlagt at melde et par dyr til. Men jeg har ikke rigtig avlet et stykke tid, og har ikke rigtig fået lavet tavler på de dyr jeg overvejede at tage med. I det hele taget er jeg bare håbløst bagefter...
-
liv
-
Hamsterhjulet
-
Hamsterhjulet
men er det for sent?Hamsterhjulet skrev:Æv, ville rigtig gerne have Hampus med, men har ikke nået at få stamtavle på hamLykke skrev:ja, hvis man ikke er medlem af familien ... øh foreningen... må man udstille 1 gang uden tavler.Hamsterhjulet skrev:Hvad? Kan man godt udstille et dyr uden stamtavle?
Jeg kan huske at Jeanne skrev en dato et sted - du kunne da prøve at høre om det kan nås...
-
Hamsterhjulet
Jeps, hun skrev d. 31-10.. og fik ikke gjort det inden da, da der har været så megetLykke skrev:men er det for sent?Hamsterhjulet skrev:Æv, ville rigtig gerne have Hampus med, men har ikke nået at få stamtavle på hamLykke skrev: ja, hvis man ikke er medlem af familien ... øh foreningen... må man udstille 1 gang uden tavler.
Jeg kan huske at Jeanne skrev en dato et sted - du kunne da prøve at høre om det kan nås...
-
liv
men måske har hun ikke så meget at lave fordi der ikke er så mange der kommer med såå.. prøv at spørgHamsterhjulet skrev:Jeps, hun skrev d. 31-10.. og fik ikke gjort det inden da, da der har været så megetLykke skrev:men er det for sent?Hamsterhjulet skrev: Æv, ville rigtig gerne have Hampus med, men har ikke nået at få stamtavle på ham
-
Hamsterhjulet
Jeg prøverliv skrev:men måske har hun ikke så meget at lave fordi der ikke er så mange der kommer med såå.. prøv at spørgHamsterhjulet skrev:Jeps, hun skrev d. 31-10.. og fik ikke gjort det inden da, da der har været så megetLykke skrev: men er det for sent?
Jeg kan huske at Jeanne skrev en dato et sted - du kunne da prøve at høre om det kan nås...:D