Dyr er også rigtig god terapi for et menneske, ung som gammel. :D
nemmmmmenemmelig!! Id don´t get this: mor siger: Liv jeg synes måske det er en dårlig idé snart er du alt for stor til at have små dyr!Benjamin skrev:Jamen folk kan ligeså godt indse hvor fascinerende et dyr det er og erkende at det også er for voksne, faktisk egner de sig slet ikke til alt for små børn som mange har indtrykket af, voksne/teenagere har jo lettere ved at håndtere dem end små børn har.AnnaR skrev:HAHAHAHA Ja jeg har tit fået den der "Du har hamstere og du er voksen??"Benjamin skrev:Men det er godt at andre får øjnene op for dem så folk ser at det altså ikke kun er et børnedyr.
nemmmmmenemmelig!! Id don´t get this: mor siger: Liv jeg synes måske det er en dårlig idé snart er du alt for stor til at have små dyr!Benjamin skrev:Jamen folk kan ligeså godt indse hvor fascinerende et dyr det er og erkende at det også er for voksne, faktisk egner de sig slet ikke til alt for små børn som mange har indtrykket af, voksne/teenagere har jo lettere ved at håndtere dem end små børn har.AnnaR skrev:HAHAHAHA Ja jeg har tit fået den der "Du har hamstere og du er voksen??"Benjamin skrev:Men det er godt at andre får øjnene op for dem så folk ser at det altså ikke kun er et børnedyr.
hehe, har du fortalt hende, at der er hamsterejere herinde på hendes egen alder?liv skrev:nemmmmmenemmelig!! Id don´t get this: mor siger: Liv jeg synes måske det er en dårlig idé snart er du alt for stor til at have små dyr!Benjamin skrev:Jamen folk kan ligeså godt indse hvor fascinerende et dyr det er og erkende at det også er for voksne, faktisk egner de sig slet ikke til alt for små børn som mange har indtrykket af, voksne/teenagere har jo lettere ved at håndtere dem end små børn har.AnnaR skrev: HAHAHAHA Ja jeg har tit fået den der "Du har hamstere og du er voksen??"
Jer er bare SÅ træt af at høre på det:lol:

ja hun synes i er skøreLykke skrev:hehe, har du fortalt hende, at der er hamsterejere herinde på hendes egen alder?liv skrev:nemmmmmenemmelig!! Id don´t get this: mor siger: Liv jeg synes måske det er en dårlig idé snart er du alt for stor til at have små dyr!Benjamin skrev: Jamen folk kan ligeså godt indse hvor fascinerende et dyr det er og erkende at det også er for voksne, faktisk egner de sig slet ikke til alt for små børn som mange har indtrykket af, voksne/teenagere har jo lettere ved at håndtere dem end små børn har.
Jer er bare SÅ træt af at høre på det:lol:
Jeg syntes ikke det er tosset at gå så meget op i så små dyr, hvad med folk der elsker deres bil højere end deres kone? det syntes jeg måske nok er lidt tosset at man kan elske en død ting så højt.liv skrev:HEHEBenjamin skrev:Liv: jeg bliver også tit kaldt skør - men jeg har da heller aldrig pralet af andet.:lol: ej vi må indrømme liidt skøre er vi altså
tænk at gå så meget op i sådan en lille skabning men tilgengæld ved de andre ikke hvad de går glip af
jeg er ENIG!! men jeg synes da alle er lidt tossedeBenjamin skrev:Jeg syntes ikke det er tosset at gå så meget op i så små dyr, hvad med folk der elsker deres bil højere end deres kone? det syntes jeg måske nok er lidt tosset at man kan elske en død ting så højt.liv skrev:HEHEBenjamin skrev:Liv: jeg bliver også tit kaldt skør - men jeg har da heller aldrig pralet af andet.:lol: ej vi må indrømme liidt skøre er vi altså
tænk at gå så meget op i sådan en lille skabning men tilgengæld ved de andre ikke hvad de går glip af
![]()
Men ser man på sport det siger ikke mig en papand men derfor skal folk da have lov til at gå op i sport bare jeg ikke også skal gøre det men bare fordi at hamstere ikke er en lige så udbredt interesse så fatter jeg ikke at det skal gøres til et tabu.![]()
Så jeg er sgu stolt nok over mine interesser og det er det jeg endnu engang nyder at gå og lave og så er det da også det jeg skal.