Nu er Brie og Feta i samme bur <3

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
liv

Indlæg af liv » 14. dec 2008 14:13

Spot skrev:det bliver godt nok spændende liv :D
Har du en eller anden, som har prøvet det før, 's mobilnummer hvis du nu kommer i tvivl og der ikke er nogen på forum der svarer?
Det synes jeg selv er rigtig dejligt :D
jeg har kenneth´s mobil og så har jeg også nogen herinde fra på messenger og nogen på facebook :D så jeg tror jeg klarer den men hvis i har prøvet det førmå i godt skrive en PB med mobil nummer self også hvis i tør når jeg skal være vågen til kl 23:00 :lol:  :lol:

Spot

Indlæg af Spot » 14. dec 2008 17:18

hihi! okay lyder til du er dækket ind ;) held og lykke!!
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

HamsterMiaah

Indlæg af HamsterMiaah » 14. dec 2008 18:52

Uuuh, hvor bliver det spændende Liv! :D
Jeg glæder mig til at høre om der sker noget :wink:
Vi må bare HÅBE hun er i brunst! ;)

Gid det var mig der skulle have små hamsterunger! :P
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

liv

Indlæg af liv » 14. dec 2008 21:51

så det blev rigtig sent på en resturant vi var på så er først kommet hjem nu og har sat ham over i hendes bur og hende over i hans bur og der skal de være i 30 minutter så de vænner sig til duften af hinanden så sætter jeg feta tilbage i buret med ham i :D så må jeg se hvordan de reagere :wink:

HamsterMiaah

Indlæg af HamsterMiaah » 14. dec 2008 22:09

uuh hvor SPÆNDENDE! Går i seng nu men hold os ENDELIG updated til i morgen! :D
Billede

liv

Indlæg af liv » 14. dec 2008 22:10

HamsterMiaah skrev:uuh hvor SPÆNDENDE! Går i seng nu men hold os ENDELIG updated til i morgen! :D
det skal jeg nok :lol: gid jeg kunne gå i seng men skal sidde og lytte og være vågen i 2-3 timer for at være sikker på natten gik ok :D

liv

Indlæg af liv » 15. dec 2008 10:52

jeg prøvede at sætte dem sammen igår aftes men desværre gik det ikke så godt. efter 10 sek trak han mundvien op og så løb feta væk da de mødtes 5 sek efter gik de i kødet på hinanden så skilte dem hurtigt ad og ingen kom til skade :wink:

40 min efter prøvede jeg at sætte dem sammen nede i løbegården men bare de så hinanden løb de hen og begyndte at  slås! jeg skilte dem ad igen og ingen kom til skade.

så stilte jeg deres bur ved siden af hinanden og gik i seng. jeg skulle egentlig have været i skole idag men har været så træt ovenpå en hård weekend at søde mor lod mig blive hjemme . da jeg stod op havde kenneth skrevet nogle tricks til mig. jeg klippede og byggede et ternet net igennem løbegården. så lavede jeg en sjov side og en kedelig side af løbegården og satte feta ned i den kedelige og lagde så hendes ynglings nødder på den sjove side. hun prøvede at grave under skubbe bide og mase sig igennem nettet men det eneste hun kunne var at få næsen igennem et tern :lol: så puttede jeg hende op i sit bur og hun fik self lidt nødder :lol:

derefter gjorde jeg det samme med ham og han var sådan set ligeglad med den sjove side han skubbede bare lidt til nettet og prøvede at grave sig under det og så gav han op lagde sig til at sove :lol:  :lol:

så senere tager og laver hver side af buret med deres egne ting og sætter dem så ned på hver deres side af nettet og ser hvordan det går :wink:

går det ikke har vi måske imellem tiden været ovre hos kenneth og hente en yngre reserve :D dog vil der "kun" være mulighed for pearl saphir og saphir hvis det ikke kan lade sig gøre med denne han :wink:

så vi prøver alle at gøre det så godt vi kan og måske hvis det er iorden beholder jeg hannerne lidt længere tid og så må nogen bare passe ungerne og de andre mens jeg er på ferie :wink:

Lykke

Indlæg af Lykke » 15. dec 2008 11:33

Det lyder rigtigt spændende!
Glæder mig til at høre mere om hvordan det går.

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 15. dec 2008 11:45

Ja meget spændende at følge hvordan det går  :D

liv

Indlæg af liv » 15. dec 2008 12:32

jeg prøvede at sætte dem ned i løbegården med net. det gik fint de prøvede først at se om de kunne slås men så snusede de også til hinanden og sad lige overfor og kiggede og snusede. så gik de fra hinanden og han gik hen og gravede og spredte duft ud over det hele mens feta legede lidt. så blev feta ved med at prøve at kravle over nettet men vi stoppede hende så de ikke kunne komme sammen endnu.
efter 40 min nede med net hver for sig løftede vi nettet og de duftede og feta vente også ryggen til ham men pludselig sloges de igen og vi skilte dem ad. men så næste gang han nærmede sig gav feta en aadvarsels lyd og han gik væk.
vi tænkte på at prøve om 2 timer igen .

lykkes det ikke så henter vi en anden yngre han og aflevere ham her tilbage :wink:

HamsterMiaah

Indlæg af HamsterMiaah » 15. dec 2008 15:18

Okay, men det er da godt du har prøvet! :D
Ønsker dig held og lykke og HÅBER du får dit kuld, søde! :)
Billede

Lykke

Indlæg af Lykke » 15. dec 2008 17:35

ja, det lyder ikke umiddelbart som om de har tænkt sig at enes.
Men hvis Feta har gået alene i lang tid, har hun måske også vænnet sig til at have det hele for sig selv.

liv

Indlæg af liv » 15. dec 2008 17:37

Lykke skrev:ja, det lyder ikke umiddelbart som om de har tænkt sig at enes.
Men hvis Feta har gået alene i lang tid, har hun måske også vænnet sig til at have det hele for sig selv.
jeg sætter dem på plain grund :wink: men henter en ny han i aften han er  yngre end feta :wink:

Lykke

Indlæg af Lykke » 15. dec 2008 17:50

liv skrev:
jeg sætter dem på plain grund :wink: men henter en ny han i aften han er  yngre end feta :wink:
ja, jeg er med på at du ikke bare sætter ham ned til hende, men derfor kan det jo godt være at hun ikke lige vil dele sine omgivelser med en anden  :)

liv

Indlæg af liv » 15. dec 2008 17:55

Lykke skrev:
liv skrev:
ja, jeg er med på at du ikke bare sætter ham ned til hende, men derfor kan det jo godt være at hun ikke lige vil dele sine omgivelser med en anden  :)
ja men det er nu faktisk ham der er agresvi over for hende :wink: hun er vildt ivrig efter at komme hen til ham :wink:

Besvar