Nej, jamen det er jo dit valg ikke at tage ekstra for det - ligesom det er mit valg at tage ekstra for den. Nu får du også lavet stamtavler på alle dine unger - så det er aldrig op til køber selv at vælge. Jeg spørger altid folk, og laver kun stamtavler på dyr, folk vil have stamtavler på - eller unger, jeg selv beholder.burrus skrev:men du gir reelt ikke mere end en 5'er for tavlen - så du tjener vel reelt 10 kroner på den...Jeanne skrev:Jeg tager 15 kr. ekstra for stamtavlen - synes, det er småpenge i forhold til, hvad stamtavler koster til alle andre dyr, og dem der gerne vil have stamtavler med, giver gladeligt 65 kr. for hamster med stamtavle :Dokay så sender du den måske til 5,5 kr og skal bruge papir og blæk - så tjener du 4 kr på en tavle......
når et kuld netop ikke koster mere at at opdrætte og stamtavlen ikke koster mere gider jeg helt ærligt ikke indkræve det igen... 50-60 kr for en unge - så meget tror jeg faktisk ikke det koster at opdrætte hver unge... Men lige netop når ikke det koster mere at have hamster så er det altså ikke på mine kuld og stamtavler jeg vil "tjene udgifterne ind" :roll:
Hvis jeg skal være ærlig, synes jeg, 65 kr. for en hamster med stamtavle er småpenge - i Sverige giver du nemt 180 (DKkr) for en hamster - også selvom der ikke er stamtavle med - og jeg tør vædde på, de tjener mere end 4,50 kr. pr. hamster :lol: Jeg forstår slet ikke, hvorfor du er så hurtigt fremme i skoene, hver gang nogen nævner, de tager ekstra for stamtavlen :?