altså jeg bruger multifit men har godt se den skinende grønne poseGinger skrev:Det er nemlig rigtig flot mad og med de tørrede rejer og det hele. Er vild med udseendet af det og tænkte at til den pris for 300 g MÅ - nej SKAL det være godt :lol:liv skrev:jeg bruger det samme som dig og hamserne ser fine ud ikke for tykke eller tynde og de elsker det begge og så er der vist masser af animalsk protein iMeddie skrev: Ja præcis.
Den skinnende grønne pose og de små hjerteformede foderpiller kan man seriøst bare ikke stå for :lol:
Men posen er nu også sød fra Multifit
Den er lyserød med en guldhamster på, og som det efter min mening aller vigtigste er foderet godtog synes selv maden ser ret lækker ud iforhold til andet foder!!
Guldhamstervægt
-
liv
Lokke lokke... har lige solgt en næsten 5 uger gammel hamster der vejede 105g... (det er Bonnies unger - men det her kuld er så godt som solgt).Ginger skrev:Hun er ikke ret stor - ikke i forhold til nogle af de hamstere jeg ser herinde. Er helt misundelig :lol: Vil gerne have en virkelig stor hamster en dag - troede jeg fik det i Teufel, men det viste sig så bare at være en alm størrelse hamster :roll:Lykke skrev:Jeg synes heller ikke hun ser tynd ud.Ginger skrev:Dette billede af Dalila er fra lige nu - hun er 9 mrd gammel.
Men hun ser ikke særligt stor ud (længde, bredde).:lol:
-
malthesmor
Mette : 105 g det var ikke så lidt
, hvad gir du dem udover din egen blanding ??.
Har læst at nogen fodre deres unger op med mos, hvad er det for noget mos ???, kunne være sjovt at prøve.
Jeg har lige vejet lille Amaryllis på 6½ uge, hun vejer kun 66g, hendes mor Jasmin hører heller ikke til de største 134g, er blevet lidt større efter 2 kuld unger.
Har læst at nogen fodre deres unger op med mos, hvad er det for noget mos ???, kunne være sjovt at prøve.
Jeg har lige vejet lille Amaryllis på 6½ uge, hun vejer kun 66g, hendes mor Jasmin hører heller ikke til de største 134g, er blevet lidt større efter 2 kuld unger.
De får bare gnaverblandingen, agurk eller andet grønt og lidt kattetørfoder. Det har intet med foderet at gøre.malthesmor skrev:Mette : 105 g det var ikke så lidt, hvad gir du dem udover din egen blanding ??.
Bonnie vejer normalt 180g og ser tynd ud, hvis hun kommer ned i 170. Ungerne blev født kæmpestore (som en tyk lillefinger, hvor mine andre kuld er på knap de to yderste led eller sådan noget).
Hende på 105 tror jeg også var den største i kuldet. De to satin-piger, jeg stadig har hjemme, vejer 91 og 92g.
-
Ginger
HOV HOV!!! ikke lokke - fyyyyyy :lol:Lykke skrev:Lokke lokke... har lige solgt en næsten 5 uger gammel hamster der vejede 105g... (det er Bonnies unger - men det her kuld er så godt som solgt).Ginger skrev:Hun er ikke ret stor - ikke i forhold til nogle af de hamstere jeg ser herinde. Er helt misundelig :lol: Vil gerne have en virkelig stor hamster en dag - troede jeg fik det i Teufel, men det viste sig så bare at være en alm størrelse hamster :roll:Lykke skrev: Jeg synes heller ikke hun ser tynd ud.
Men hun ser ikke særligt stor ud (længde, bredde).:lol:
-
Lemou
I går, mens jeg ryddede op, tænkte jeg, at jeg måske skulle prøve at blande foderet sammen. Multifit, Festival og Best Friend
Tro mig, det er utrolig flot blanding, som begges spiser af nu, udover Briko stadig får sin fuglefrø..
Mine dyr får faktisk grønt hver dag, to melorme om ugen, godbidder i form af bananchips og tørrede æbler hver dag samt jordnød med skal. Det sidste får de hver tredje dag.
Tro mig, det er utrolig flot blanding, som begges spiser af nu, udover Briko stadig får sin fuglefrø..
Mine dyr får faktisk grønt hver dag, to melorme om ugen, godbidder i form af bananchips og tørrede æbler hver dag samt jordnød med skal. Det sidste får de hver tredje dag.
-
darkangel87
hehe hun bliver nok tykkere når hun kommer hjem til mig selvfølgelig ikk så meget at hun ser tyk ud meen min foderblandning er lidt ekstra fed især pga. mine svenskere og nogle der har svæt ved at tage på, bruger jeg en almindelig gnaverblanding taber de alle sig så forfærdeligt meget at jeg ikke gider bruge mine penge på færdigblandet fodermalthesmor skrev:Mette : 105 g det var ikke så lidt, hvad gir du dem udover din egen blanding ??.

http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet
When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.
:lol: