Nu er Brie og Feta i samme bur <3

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
kwo

Indlæg af kwo » 16. dec 2008 23:25

Hvor er det dejligt. Så er der håb forude, for at projektet lykkes denne gang. :)
Kenneth Worm

liv

Indlæg af liv » 16. dec 2008 23:31

kwo skrev:Hvor er det dejligt. Så er der håb forude, for at projektet lykkes denne gang. :)
ja det tror jeg på :D håber håber håber bare rigig meget!!

Ringling

Indlæg af Ringling » 17. dec 2008 12:15

Krydser fingre for at det lykkes  :D
Hilsen Lotte
Billede

liv

Indlæg af liv » 17. dec 2008 14:05

Det er en ny han der er her nu! han er sahpir så der er mulighed for pearl saphir og saphir i kuldet! bare så alle er med :lol:

liv

Indlæg af liv » 17. dec 2008 14:08

jeg vågner så op her til morgen og kan ikke finde hamstrene :shock:  :shock: jeg leder og leder og kan bare ikke se dem nede i buret :( INDTIL jeg ser paphuset hoppe op  :? jeg løfter huset og der ligger 2 små oste og ja de sov jo ikke mere :oops:  :oops: så det går rigtig godt med dem :D det er sjældent jeg høre dem sige en lyd men det kan ske :lol: men det gjorde fetas mor også :wink: så jeg hååber altså bare de får unger ud af det!!!

HamsterMiaah

Indlæg af HamsterMiaah » 17. dec 2008 21:16

Nå, har du fundet ud af om parringen lykkedes? :D
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

liv

Indlæg af liv » 18. dec 2008 11:50

HamsterMiaah skrev:Nå, har du fundet ud af om parringen lykkedes? :D
nej desværre når det er dværge kan man ikke andet end at vente og håbe :lol:

men jeg tror måske der var bingo igår :D de sad og møssede i hjulet og han fik et par slik bag ørene af feta :heart: så så jeg han snusede uafbrudt af hendes bagdel :lol: og jeg så pludselig at han stilte sig op på hendes ryg og gik meget hurtigt frem og tilbage men kun i 4 sek :? men hvem ved hvad der skete i nat når jeg faldt i søvn :lol:  :lol: men jeg hørte feta skrige 3 gange lidt længere end normalt men intet er sket :wink: så så jeg at feta boksede lidt med ham men ingen lyde så det sikkert bare leg  :lol:

de to er bare de sødeste! de har begge deres kindposer helt fyldt og så nogen gange overfører de nødder til hinanden og så tømmer de alt ud i det store træhjul og så løber de i samme hjul :?  :lol: indtil jeg vågner :lol: Brie er en lille speedy når man kigger ned sidder feta tit bare og pusser og gør sig lækker mens brie løber i hjulet spæner rundt igennem huset bag huset igennem røret og ind i hjulet og det tager ham 5 sek!! :shock:  :shock: tog tid! :lol: man kan bare hører hans fødder spæne rundt i buret :lol:

så have jeg ham lidt oppe han er lidt nervøs men han kunne godt lide at gå fra hånd til hånd men til sidst kunne han ikke stoppe så han var lige ved at hoppe ned på gulvet men det er jeg vandt til med sirius så reflekserne er gode herhjemme :D

så alt går godt! men hvis hun var i brunst igår og han ikke kunne finde ud af hvad at gøre så er han her stadig om 4 dage så han får en chance til :wink: det er så sødt når de sidder og overfører nødder og pusser hinanden :D så ser jeg dem også sidde lige ved siden og lave en lille konkurence om hvem der kan pusse sig hurtigst
:lol:

de passer perfekt sammen!! :wave2:  :love:  :love: og jeg låner min fars supet kamera imorgen så skal der tages billeder når de løber i samme hjul eller når de pusser og overfører nødder! :D

HamsterMiaah

Indlæg af HamsterMiaah » 18. dec 2008 14:56

Hvor dejligt :D
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

Spot

Indlæg af Spot » 18. dec 2008 16:43

det lyder da bare til at de hygger sig de små :D dejligt
Mvh. Katrine
www.cordeo.dk
Billede

Vimse

Indlæg af Vimse » 18. dec 2008 21:11

Hvor godt Liv! Glæder mig til vi får lidt billeder af se :P
KH. Kathrine

liv

Indlæg af liv » 19. dec 2008 20:57

Imorgen skal i nok få billeder! men nåede det ikke idag havde ret meget at gøre! :lol:

de hygger sig stadig og nu er de begyndt at sove op ad hinanden :love:  :love: jeg nyder virkelig deres selvskab og hvor meget de hygger sig sammen! :D jeg vejede feta idag og hun har taget 3 gram på siden jeg vejede hende! hun har vist fået liidt for mange nødder hhi :lol:  :lol:

Meddie

Indlæg af Meddie » 20. dec 2008 10:25

Hvor er det spændende :D
Lyder til de rigtig hygger sig ;)
Det skal der nok komme meeget fine unger ud af <3
~ Mvh. Mette og Clean

Besvar