Kovu og Aslan
Ja så er Kovu kommet til København og der er gang i hjemmet. Han er meget livlig og utrolig sød og er ved at finde sig til rette.
- Vedhæftede filer
-
- hundekurv 500.jpg (66.93 KiB) Vist 5482 gange
Næstformand i Dansk Hamster Forening - www.hamsterland.dk
Vi har 2 vinterhvide dværghamstere og 2 papillon hunde.

Forkælet, næ nej da :lol:
Jeg ved ikke om i kan se det pindsvin han har - det er godt legetøj, der er gode fødder og en spids næse til at bide i og "piggene" er også gode at få fat i. Pindsvinet er 2/3 størrelse af ham selv, men det forhindre ham ikke i at slæbe rundt med den og op over kanten af hundekurven, som han dårligt selv kan nå over - derfor det blå tæppe foldet sammen som trappetrin.
Kovu er mindre end vores kaniner.
Kovu undre sig over de lyde der kommer fra hamsterburene, når de går i gang om aftenen og han har ikke turde gå helt tæt på det bur det står nederst i reolen, men det kommer nok.
Jeg ved ikke om i kan se det pindsvin han har - det er godt legetøj, der er gode fødder og en spids næse til at bide i og "piggene" er også gode at få fat i. Pindsvinet er 2/3 størrelse af ham selv, men det forhindre ham ikke i at slæbe rundt med den og op over kanten af hundekurven, som han dårligt selv kan nå over - derfor det blå tæppe foldet sammen som trappetrin.
Kovu er mindre end vores kaniner.
Kovu undre sig over de lyde der kommer fra hamsterburene, når de går i gang om aftenen og han har ikke turde gå helt tæt på det bur det står nederst i reolen, men det kommer nok.

-
HamsterMiaah
Hvor er han bare sød.
Ditte går med glæde med mig ind til hamsterene og hilser og snuser til dem allesammen men hun er jo så vant til alle de dyr vi har haft gennem tiden.
Glæd jer ikke til at han begynder at bide i alt ting Käthe Ditte hun har spist 7 af mine hovedpuder da hun var hvalp og det vil sige at hun bed hul i midten og pillede alt vattet ud.
Hun elskede også at bide toilet papir i hundrede stykker ud over hele gulvet og det vil overraske dig hvad de kan finde.
Men det stoppede da hun blev ældre.
Ditte går med glæde med mig ind til hamsterene og hilser og snuser til dem allesammen men hun er jo så vant til alle de dyr vi har haft gennem tiden.
Glæd jer ikke til at han begynder at bide i alt ting Käthe Ditte hun har spist 7 af mine hovedpuder da hun var hvalp og det vil sige at hun bed hul i midten og pillede alt vattet ud.
Hun elskede også at bide toilet papir i hundrede stykker ud over hele gulvet og det vil overraske dig hvad de kan finde.
Venlig Hilsen Benjamin... Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil
-
Hamsterhjulet
´Benjamin skrev:Hvor er han bare sød.![]()
Ditte går med glæde med mig ind til hamsterene og hilser og snuser til dem allesammen men hun er jo så vant til alle de dyr vi har haft gennem tiden.![]()
Glæd jer ikke til at han begynder at bide i alt ting Käthe Ditte hun har spist 7 af mine hovedpuder da hun var hvalp og det vil sige at hun bed hul i midten og pillede alt vattet ud.![]()
Hun elskede også at bide toilet papir i hundrede stykker ud over hele gulvet og det vil overraske dig hvad de kan finde.![]()
Uh, ja, den dér med papiret kender jeg næsten FOR godt!
Men nu er vi heldigvis begyndt at stille dem andre steder
Tillkke med ham!
Foreløbig er det gået udemærket uden nået iturevet, men det skal nok komme.
Heldigvis er vores hjem jo rimeligt sikret fordi vi er vant til at have kaniner løbende rundt og de er jo også alt ædende, så vi er vant til at lægge tingene så de ikke kan nås.
Det han er mest vild med at tygge i er bare tæer.
Heldigvis er vores hjem jo rimeligt sikret fordi vi er vant til at have kaniner løbende rundt og de er jo også alt ædende, så vi er vant til at lægge tingene så de ikke kan nås.
Det han er mest vild med at tygge i er bare tæer.

Ja så er Kovu blevet 3 ½ måned og der er stadig gang i ham og se lige hvordan det går når man skal skifte hamsterbure og lige smider posen med spåner på gulvet et øjeblik fordi man bliver forstyrret andet steds i huset.
- Vedhæftede filer
-
- kovu den bandit 500.jpg (68.45 KiB) Vist 5386 gange

-
HamsterMiaah