GISP!!!!

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
Ringling

GISP!!!!

Indlæg af Ringling » 10. mar 2009 21:43

ÅH NEJ og F*CK siger jeg bare!!  :(  :shock:
Ingolf var ude på sin sædvanlige løbetur på gulvet.
Da jeg vil sætte ham i buret efter lidt over en time finder jeg ham inde i buret hos Donna Lucia og ungerne!!!!  :shock:  :shock:  :shock:
Der var ikke sket noget, Donna var rolig og ungerne lå og sov, nogle kravlede lidt rundt, Ingolf var meget nysgerrig,
der var ingen agressivitet overhovedet.

Jeg ved ikke hvor længe han har været i buret, men i første omgang fatter jeg ikke hvordan han er kommet derned...  :shock:  :?  
De går i et Gabber bur, der står på en kommode ca. 1 meter over gulvet, der er INGEN huller i, så det eneste mulige indgangssted
er der hvor lemmen i loftet er, hvor der er lidt længere imellem tremmerne, men så har han jo virkelig kravlet helt derop
og KLEMT sig ned igennem det lille hul :? Og han vejer alligevel 136 gram og er i ok stand.

Nu er jeg bare virkelig bekymret for om de kan have parret sig, det håber jeg virkelig ikke, for Donna er stadig halvsyg/forkølet,
og hun vejer kun 100 gram lige nu, og jeg kan tydelig mærke hendes rygsøjle. Ungerne er 16 dage...
Jeg prøvede at ae hende for at se om hun var i brunst, men det virkede ikke sådan...men ville hun så have accepteret ham i buret???  :?

ÅH I må virkelig krydse fingre for at de IKKE har lavet sjov og ballade!!!  :(
Hilsen Lotte
Billede

Jeanne

Indlæg af Jeanne » 10. mar 2009 22:01

Hvis ungerne er 16 dage - og Donna er i brunst hver 4. dag, så ER der jo en risiko for, han har fået lov at parre hende - måske ogå derfor, der ikke var nogen slåskamp ? Men jeg krydser fingre for, hun ikke er blevet parret  :wink:
Mange hilsner fra Jeanne.

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 10. mar 2009 22:04

hm... vil krydse fingre...

hvis hendes vægt ikke er helt så god har jeg hørt at det der killingenvådfoder skulle være rigtig godt til både mor og unger :wink:
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

Meddie

Indlæg af Meddie » 10. mar 2009 22:24

Sikke noget! En grim forskrækkelse :(
Jeg håber og tror ikke der er sket noget!
~ Mvh. Mette og Clean

Ringling

Indlæg af Ringling » 10. mar 2009 22:36

Hun plejer at være i brunst hver 4 dag... Det må bare ikke være sket, det ville være så synd for Donna, det kan hendes krop slet ikke
holde til synes jeg :(  Shit hvor er det bare dumt!!

Men HÅBER på det bedste!!
Hilsen Lotte
Billede

Loan

Indlæg af Loan » 10. mar 2009 23:50

Krydser fingre for det bette pus, men det kan jo også have været en god dag for begge, ved da jeg skulle have Flourit parret lykkedes det ikke de to første dage, og der snuste de bare lidt til hinanden og gik hvert til sidst.
Hilsen
Loan Vejby

Desiree

Indlæg af Desiree » 11. mar 2009 00:11

Uha  :shock:
Ja det har jeg også prøvet i et dunabur med mor og 10 næsten voksne unger  :shock:
Da jeg fandt dem lå de alle sammen i en stor lykkelig bunke og sov, og der var altså unger 16 dage senere... Kun to overlevede, mor gad ikke lige tror jeg. Håber ikke på der er 'gevinst' hos dig.
mvh Desiree

liv

Indlæg af liv » 11. mar 2009 07:17

uhh... ikke godt!! :shock:  :shock:

stakkels dig og sikkke et chock du har fået!!  :(  :( håber for lille donna hun ikke får unger! krydser fingre! har jo været hjemme hos dig og fatter slet ikke hvordan ingolf har båret sig ad!! :shock: meget mærkeligt! håber alt går godt!

kan de ikke absobere unger som dværgene kan?

Ringling

Indlæg af Ringling » 11. mar 2009 12:03

Jeg må veje hende og se om hun tager på, som tegn på graviditet. Hvis hun er blevet gravid, skal hun føde 4 dage efter at ungerne er taget fra.

Desiree: Håber jeg er lidt mere heldig end dig  :oops: men tror heller ikke rigtig, at de unger vil overleve, hvis hun får nogle. Hun er jo i forvejen afkræftet.

Synes det er en skandale, og fatter ikke hvordan han kunne komme derop. Men nu har jeg lagt en bog på lemmen, for hvis han kan komme ind, kan hun vel også komme ud  :shock:

Liv: Jeg ved ikke om de kan absorbere ungerne?
Hilsen Lotte
Billede

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 12. mar 2009 15:19

Uha, sikke noget værre noget! Måske har hun slet ikke haft kræfter eller lyst til at parre sig og måske heller ikke til at slås. Så han har måske bare fået lov til at være der. Jeg krydser fingre for dig og hamserne.  :wink:

Besvar