Feta agility 3 + ny video 1/4

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
liv

Feta agility 3 + ny video 1/4

Indlæg af liv » 30. mar 2009 16:14

http://www.youtube.com/watch?v=PTLFTPWdjZc

se bare hvad min feta har lært for en uge siden :D  :D haha det går fremad og hun kan nu den bane med god tempo så tilføjer snart noget nyt hvor hun skal klatre :shock: wee :D  :D  :D koommmenter endelig og giv mig gerne idéer til hvad jeg mere kan putte på.. har tænkt på at forlænge paprøret også så det kan bøje sig hvis i forstår?? :D  :D
Senest rettet af liv 1. apr 2009 20:42, rettet i alt 1 gang.

Sofie

Indlæg af Sofie » 30. mar 2009 16:17

Er vildt imponeret !  :shock:
Hvor er det bare godt !  :D

liv

Indlæg af liv » 30. mar 2009 16:56

har opdaget et nyt trick :D hamsteren skal ikke bare belønnes med mad men den skal belønnes med mad og leg :) ellers nægter den til sidst at bevæge sigover agility tingene :wink: og vær sød mod den hele tiden! for som i ved hamstere forstår ikke nej! :P

Vimse

Indlæg af Vimse » 30. mar 2009 19:12

Sejt!

Det bare mærkeligt. Fanta gider slet ikke solsikkekerner!  :shock:  Og heller ikke alle mulige andre gobidder. Det er lidt svært at træne ham, når han ikke gider have en belønning.
KH. Kathrine

Ringling

Indlæg af Ringling » 30. mar 2009 19:17

Hvor er hun bare dygtig!!  :D
Hilsen Lotte
Billede

liv

Indlæg af liv » 1. apr 2009 20:43

wee fik lige tilføjet lidt til banen se her:

http://www.youtube.com/watch?v=GZwOQgNFnuo

liv

Indlæg af liv » 1. apr 2009 20:44

Vimse skrev:Sejt!

Det bare mærkeligt. Fanta gider slet ikke solsikkekerner!  :shock:  Og heller ikke alle mulige andre gobidder. Det er lidt svært at træne ham, når han ikke gider have en belønning.

hah feta KUN solsikkekerner :P hehe der er ihvertfald ikke meget andet godbid halløjsa der kommer derned :wink:  :lol:  :lol:

Jeanette

Indlæg af Jeanette » 1. apr 2009 20:48

Hun er altså bare helt vildt dygtig! Og hun har godt nok også bare fart på  :D

liv

Indlæg af liv » 1. apr 2009 21:47

Jeanette skrev:Hun er altså bare helt vildt dygtig! Og hun har godt nok også bare fart på  :D
haha ja det er ihvertfald svært at følge med med kameraet nogen gange :P  :lol:  :lol:

HamsterMiaah

Indlæg af HamsterMiaah » 2. apr 2009 18:23

Hvor er hun dygtig :D Bliver datteren Prima Donna mon også en agility hamster? :)
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

liv

Indlæg af liv » 2. apr 2009 18:33

HamsterMiaah skrev:Hvor er hun dygtig :D Bliver datteren Prima Donna mon også en agility hamster? :)
hmm det ved jeg ikke endnu :lol:  :lol:hun skal lige blive helt håndvant ;) det tager noget tid efter hun har flyttet bur et par gange  :?  :? så nu prøver jeg igen men self kommer påskeferien lige ivejen :x

men ja hvis hun er lige så glad for det som feta så bliver hun det også :D

Storega

Indlæg af Storega » 2. apr 2009 18:57

Ej hvor fiint :D
Og hvor er hun altså bare dygtig, hende Feta :P

FrkHoumann

Indlæg af FrkHoumann » 2. apr 2009 20:50

Ihh hvor er hun dygtig!
Og hvor er hun altså os bare dejlig hende Feta :pinklove:

Hvor er det sjovt der i den første video hvor hun ligepludselig bare forsvinder der hvor hun har gennemført banen :lol:
Tjek min nye hjemmeside:
http://www.mel-bollen.weebly.com

liv

Indlæg af liv » 2. apr 2009 21:01

FrkHoumann skrev:Ihh hvor er hun dygtig!
Og hvor er hun altså os bare dejlig hende Feta :pinklove:

Hvor er det sjovt der i den første video hvor hun ligepludselig bare forsvinder der hvor hun har gennemført banen :lol:
haha ja det morede jeg mig også over! men det er den måde hun viser at nu er hun træt af banen så løber hun under reolen :lol:  :lol: - og bare rolig har tjekket der er ikke den mindste sprække nogen steder så hun kan godt løbe rundt frit jeg holder jo øje med hende :wink:

hehe ja hun er min lille solstråle :D  :D

Besvar