Bonnie Dyrecenter.

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
Camilla89

Bonnie Dyrecenter.

Indlæg af Camilla89 » 27. apr 2009 11:52

Nogle der ved om Bonnie Dyrecenter i Hundige tager imod hamster unger, hvis man ikke selv kan komme af med dem ?

Benjamin

Re: Bonnie Dyrecenter.

Indlæg af Benjamin » 27. apr 2009 11:57

Camilla89 skrev:Nogle der ved om Bonnie Dyrecenter i Hundige tager imod hamster unger, hvis man ikke selv kan komme af med dem ?
Det gør de fleste dyrehandlere hvis de har plads eller brug for hamstere, det er en meget god ide og ringe på forhånd og spørge om de mangler noget inden man går ned i butiken med dyrene. :)
Venlig Hilsen Benjamin...  Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
:kina: smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil :notworthy:  

AnetteFrost

Indlæg af AnetteFrost » 27. apr 2009 13:19

hvis jeg var dig ville jeg ikke aflevere dem hvor som helst, jeg ville lige tjekke forholdene først og evt lige snakke med inden jeg vil aflever nogen. har et par dårlige erfaringer heroppe fra.
Hjemmesiden til mit opdræt: http://www.BiilsHamstere.dk

Min Personlige hjemmeside: http://www.AnetteFrost.dk

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 27. apr 2009 16:05

Jeg spørger altid om de lader hunner og hanner gå sammen, hvis de gør er det ikke mine små unger de skal have :wink:
Bonnie i Silkeborg lader nemlig hunner og hanner gå sammen.

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 27. apr 2009 16:18

Jeg kender Bonnie i Hundige og det plejer at være en god forretning, men ja, ring og hør dem ad.  :wink:

Camilla89

Indlæg af Camilla89 » 27. apr 2009 16:25

Okay. Jeg har for mange år siden afleveret kanin unger deroppe nemlig, men det ku jo godt være at de ikke gjorde det mere?
Jeg har skrevet en mail til dem, men får ikke noget svar. Jeg må gå derop en af dagene.

Besvar