Så var det Scratchys tur :(

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
SigneQ

Så var det Scratchys tur :(

Indlæg af SigneQ » 7. maj 2009 16:41

Vi har lige været hos dyrlægen med Scratchy fordi hun på det sidste har fået sådan en rød og hævet "bule" på den ene forpote. Hun har ikke ondt og hun spiser og fjoller ligeså meget som hun plejer, men vi ville nu alligevel have det tjekket.
Dyrlægen er overbevist om at det er en svulst af en art. Han opdagede også noget rødmen bag hendes ene øre og i hendes ene øjenkrog. Men han synes absolut ikke der var grund til at aflive hende, når hun er så fuld af liv stadigvæk.
Nu skal vi bare holde godt øje med hende, og vente. Præcis ligesom vi gjorde med hamstermor  :(

tesse-stribe

Indlæg af tesse-stribe » 7. maj 2009 20:45

Øv hvor træls, godt at hun ikke har ondt. Hvor gammel er hun? :flowers:

SigneQ

Indlæg af SigneQ » 13. maj 2009 14:37

Undskyld mit sene svar, har lige været optaget af min egen farmor som er døende  :(

Scratchy er født et sted mellem den 29. juni og 2. juli 2007. Er ikke 100% sikker på datoen for vi vidste ikke at vores hamstermor var drægtig. Vi havde lige fået hende d. 26. juni. Da jeg kiggede ned til hamstermor d. 2. juli lå der 5 små lyserøde klumper sammen med hende. Det var noget af en overraskelse!

Det må jo betyde, at "ungerne" er lige knap 2 år gamle.

tesse-stribe

Indlæg af tesse-stribe » 13. maj 2009 15:01

Det gør bestemt ikke noget.  :wink:
Det lyder til du har nok om ørene lige nu. Håber du har nogen der kan holde om dig.
Hun er jo ca. 2 år og det er jo omkring den alder, de tit begynder og skrante lidt.
Det lyder som om hun er ved at takke af - men så længe hun ikke har ondt, skal hun da ha lov lov til at fjolle rundt.
At du holder øje med hende, er jeg sikker på du gør. :kram:

SigneQ

Indlæg af SigneQ » 17. maj 2009 15:24

Det har jeg heldigvis, min farmor sov stille ind d. 14. maj, så lige nu står alt lidt stille men hun fortjente at få fred  :?

Hun er simpelthen så herlig den lille Scratchy for fjolle, det gør hun bestemt ligeså meget som hun plejer, hun formåede at få dyrlægen til at grine flere gange i løbet af vores korte besøg der.

Jeg tror også hun er ved at takke af ligeså langsomt og det er da smadder trist for hold op en personlighed den lille dame har  :love4:

tesse-stribe

Indlæg af tesse-stribe » 17. maj 2009 15:37

Det gør mig ondt, med din farmor, men nogen gange er det bare det bedste, som du selv siger.  :kram: Et kram fra mig.
Så er det godt at ha en lille fjolle hams, der kan flytte tankerne lidt.  :hearts2

Besvar