Service-meddelelse
Service-meddelelse
Ved en beklagelig fejl har forlæggeren i min bog fået skåret slutningen af det ene kapitel helt af, så det ender midt i en sætning.
Det er kapitlet om Udstyr, og sidste afsnit på side 27 skulle lyde således i sin helhed:
Diverse stiger, reb og andet klatremateriale kan også købes og sættes ind i buret. For selv om hamstere i naturen lever i gange under jorden, så elsker de faktisk også at kravle omkring i ting. Holder man dem i tremmebure kan tremmerne benyttes til dette formål.
Det er kapitlet om Udstyr, og sidste afsnit på side 27 skulle lyde således i sin helhed:
Diverse stiger, reb og andet klatremateriale kan også købes og sættes ind i buret. For selv om hamstere i naturen lever i gange under jorden, så elsker de faktisk også at kravle omkring i ting. Holder man dem i tremmebure kan tremmerne benyttes til dette formål.
Kenneth Worm
-
Hej Kwo.
Flot bog du har skrevet og tak for ovenstående.
men lige et spørgsmål i bogen står at Robo'er skal være et år for at blive drægtig eller også kan de være for gamle. Eller noget i den stil, det forstår jeg bare ikke.!!! tror du kan uddybe det bare lidt.! på forhånd tak for hjælpen.
Flot bog du har skrevet og tak for ovenstående.
men lige et spørgsmål i bogen står at Robo'er skal være et år for at blive drægtig eller også kan de være for gamle. Eller noget i den stil, det forstår jeg bare ikke.!!! tror du kan uddybe det bare lidt.! på forhånd tak for hjælpen.
Hilsen medlem nr. 76. Dværghamster
Kan du ikke uddybe præcist hvad du mener, eller rettere hvor det står?Billy The Kid skrev:men lige et spørgsmål i bogen står at Robo'er skal være et år for at blive drægtig eller også kan de være for gamle. Eller noget i den stil, det forstår jeg bare ikke.!!! tror du kan uddybe det bare lidt.!
Jeg skriver ikke de skal være et år gamle, men at de tit begynder at yngle senere end andre arter, endda også når de er over et år gamle.
Kenneth Worm
-
Ja, det er det generelle for dværghamstere. Kun robo'erne er anderledes som det er nævnt under deres præsentation.Billy The Kid skrev:Jo, selvfølgelig.
side 42 sidste afsnit under kønsmodne. " Det kan dog....."
lyder det som om de kun kan få unger mellem 6 mdr og omkring til de er 1 år. og så er det slut eller hvad. ?
Men jeg kan godt se det kan virke lidt forvirrende at det ikke er specificeret under avl.
Kenneth Worm
-
Tak for det! ellers en udemærket bog, dog blev jeg lidt skuffet.
Jeg troede faktisk at der var et lille "fotosamling" i bogen så man kunne se alle farver mv. på de forskellige arter. Men det gemmer du nok til din næste bog kunne jeg tænke mig!.
Håber denne bliver solgt godt, jeg så den i øvrigt i Greve Mega's Maxi Zoo forleden. Og blev helt glad på dine vegne.
Jeg troede faktisk at der var et lille "fotosamling" i bogen så man kunne se alle farver mv. på de forskellige arter. Men det gemmer du nok til din næste bog kunne jeg tænke mig!.
Håber denne bliver solgt godt, jeg så den i øvrigt i Greve Mega's Maxi Zoo forleden. Og blev helt glad på dine vegne.
Hilsen medlem nr. 76. Dværghamster
ja, pragtfuld bog!
Den almindelige hamsterejer er jo nok knap så interesseret som os herinde, men jeg har også nærstuderet alle billederne for at få så godt et indtryk som muligt af farverne (jf billy the kids kommentar). Men man skal være meget interesseret for at opdage, at der er en kommentar til billederne på titelbladet.
Men det er nok en "Mere om hamstere"-ting
Jeg undrer mig i øvrigt over, at det på begge billeder af en cinnamon ser ud som om den har sorte øjne (det gælder i øvrigt også David Aldertons bog).
Den almindelige hamsterejer er jo nok knap så interesseret som os herinde, men jeg har også nærstuderet alle billederne for at få så godt et indtryk som muligt af farverne (jf billy the kids kommentar). Men man skal være meget interesseret for at opdage, at der er en kommentar til billederne på titelbladet.
Men det er nok en "Mere om hamstere"-ting
Jeg undrer mig i øvrigt over, at det på begge billeder af en cinnamon ser ud som om den har sorte øjne (det gælder i øvrigt også David Aldertons bog).