Da Buster mødte Marsvinene, endnu engang

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
malthesmor

Da Buster mødte Marsvinene, endnu engang

Indlæg af malthesmor » 4. okt 2009 18:47

Ja blev præsis 7.15 imorges vækket af malthe som kom farende ind i soveværelset, "mor , mor, der er en hamster nede ved marsvinene", hmm rigtig nok nede ved marsvinene var Buster  :shock:  :shock: .
Fik ham op, og tilbage med ham i hans bur, han havde ikke taget skade, men var mega tørstig, stod og drak meget længe, men ved jo heller ik hvorlænge han havde været på "uventet besøg" , for inviteret var han næppe :lol:

Fik ikke kigget marsvinene efter for skader imorges, men opdagede her til middag at den lille af dem (Fie) har fået en rift på næsen  :( , tror den heler hurtigt ser allerede her til aften meget pænere ud.

Lige et billede af Fie og Tilde på køkkenbordet pakket ind i et tæppe imens de står og spiser salat og venter på at jeg gør deres bur ren, der er Fie til venstre, hvor i også kan se riften på næsen.

Billede
Senest rettet af malthesmor 7. okt 2009 14:16, rettet i alt 1 gang.

liv

Indlæg af liv » 4. okt 2009 18:49

nåårh hvor er de fine! :D godt der ikke skete mere med buster eller marsvinene!

kathrine8D

Indlæg af kathrine8D » 4. okt 2009 19:07

Nårhh hvor er fine<33 godt de begge ikke kom noget alvorligt til :)
Kærlige hamster hilsner Kathrine.

darkangel87

Indlæg af darkangel87 » 4. okt 2009 19:19

hvor er det godt der ikke var nogen af dem der kom alvorligt til skade
men hvor er dine marsvin nuttede
Billede
http://www.nightangel.dk
https://www.facebook.com/NightangelsHamsteropdraet

When one door closes another opens. Grab the life and make it your own.

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 4. okt 2009 20:14

Ja dejligt at der ikke var sket mere skade  :D

Har først haft marsvinene 1 uge på tirsdag, men syntes allerede de er noget så hyggelige, de virkede som om at de hyggede sig da billedet blev taget, imponerende at de bare blir stående helt stille  :lol: , det jo ik lige det man er vantil med hamsterne, de har jo bare krudt i røven og skal ud at se den store verden  :lol:

Købte nogen lækre snack til dem da jeg var i maxizoo, og allerede idag ville Fie stå og spise 1 af min hånd, imponerende at hun allerede er såå tam og tryg.

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 7. okt 2009 14:15

Hmm hvad sker der lige for Buster  :?
Jo iaftes sad jeg ved computeren, hørte puslen fra marsvinene, kigger derhen, og hvem ser jeg nede i buret igen, BUSTER  :shock:  :shock:

Tager ham op og går ud til hans bur med ham, prøver så at sætte ham på gulvet istedet for i buret, kunne jo være sjovt at se hvor han løber hen, hvor utroligt det end lyder sætter Buster kursen direkte mod stuen hvor marsvinene står, løber søgende rundt om buret.

Syntes det er ret utroligt at han søger dem, hvad har de lige som hun hamster ikke har  :lol:  :lol:  :lol: , buret burde nu være flugt sikret så han ik løber ind til dem igen.

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 10. okt 2009 12:12

Han kan nok bare godt lide store behårede damer!  :lol:

malthesmor

Indlæg af malthesmor » 10. okt 2009 12:55

Mahonia skrev:Han kan nok bare godt lide store behårede damer!  :lol:
Charlotte jeg har selv tænkt på noget af det samme :lol: , han har jo aldrig mødt andre damer end sin mor og søskende :lol: , man ved jo aldrig om han har en skummel bagtanke med det store behårede marsvin  :lol:

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 10. okt 2009 15:03

Hvis der lige pludselig ligger nogle meget mærkelige unger (½marsvin ½hamster) så ved du da hvem faderen er.. :lol:  :lol:  :lol:
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

Mahonia

Indlæg af Mahonia » 11. okt 2009 13:47

malthesmor skrev:
Mahonia skrev:Han kan nok bare godt lide store behårede damer!  :lol:
Charlotte jeg har selv tænkt på noget af det samme :lol: , han har jo aldrig mødt andre damer end sin mor og søskende :lol: , man ved jo aldrig om han har en skummel bagtanke med det store behårede marsvin  :lol:
Han er da i hvert fald mægtig interesseret, lader det til, men det er nu nok alligevel mere end han kan klare.  :lol:

Besvar