Lille updater :D

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
HamsterMiaah

Lille updater :D

Indlæg af HamsterMiaah » 13. okt 2009 16:37

Hej alle :D

Som I nok har mærket (eller ikke, wtf) har jeg ikke været så aktiv herinde på det seneste :)
Det er jo slet ikke fordi jeg ikke vil være herinde, jeg elsker at være herinde, det er så hyggeligt at sidde og læse hvad der rører sig i jeres&jeres hamsteres liv :)
Jeg er på efterskole for tiden, og syntes vi har vildt tralvt med forskellige projekter, og at være social :)

Mht til hamstere er der ikke megen der har ændret sig siden sidst;
Har Luke på knapt halvandet år efterhånden :shock: Han er begyndt at blive ret så knoglet og fået colabrun pels på enden :) Han er så kær så kær som han altid har været :D
Trøffel fyldte 1 helt rundt år i denne måned, og han er også allerede begyndt at få brun pels, og det ser mindre kønt ud, da han er sølvgrå satin. Han har også fået lysere nuancer i pelsen, og blevet mere rolig, og også en del tyndere, selvom han får meget mad.
Lilje er 8 måneder, og stadig lidt ungset i det, men hun er en lille mokke for tiden, bider alle og vi har ikke kunne have hende oppe :cry:
Cirkeline, som er Lukes og Liljes lille hamsterbarn, fra maj af, har det strålende. Har fået fin kropsbygning og hendes hvide bånd er rigtig flot :D Hun er blevet enormt håndtam, men det har nok også noget at gøre med at jeg har haft hende i hænderne fra siden 2ugers alderen :D Min lille hamsterprinsesse <3

Det var bare lige en lille updater, for at lade jer vide at jeg altså stadig er herinde på hamsterforummet :D
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

Ringling

Indlæg af Ringling » 13. okt 2009 19:17

Godt med en lille update Mia.
Og dejligt at du nyder livet på din efterskole! :D

Lyder øv med Lilje, jeg håber da, at hun kommer på bedre tanker den lille mokke!!
Hilsen Lotte
Billede

HamsterMiaah

Indlæg af HamsterMiaah » 14. okt 2009 09:17

Mange tak Lotte :D

Ja, det er mærkeligt med hende Lilje :?
Da hun havde unger elskede hun at komme op, og hun kravlede selv op af ens hånd hvis man stak den ned og hun var bare SÅ kælen :shock:
Men da vi tog ungerne fra hende blev hun bare sur - syntes det er så mystisk for har hørt at det plejer at være omvendt :?
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

liv

Indlæg af liv » 14. okt 2009 09:18

godt med updating og dit comeback  :lol:  :D

Ringling

Indlæg af Ringling » 14. okt 2009 21:17

HamsterMiaah skrev:Mange tak Lotte :D

Ja, det er mærkeligt med hende Lilje :?
Da hun havde unger elskede hun at komme op, og hun kravlede selv op af ens hånd hvis man stak den ned og hun var bare SÅ kælen :shock:
Men da vi tog ungerne fra hende blev hun bare sur - syntes det er så mystisk for har hørt at det plejer at være omvendt :?
Ja det lyder lidt spøjst.
Måske er hun sur over at du er taget på efterskole  :lol:
Hilsen Lotte
Billede

Besvar