Som I nok har mærket (eller ikke, wtf) har jeg ikke været så aktiv herinde på det seneste
Det er jo slet ikke fordi jeg ikke vil være herinde, jeg elsker at være herinde, det er så hyggeligt at sidde og læse hvad der rører sig i jeres&jeres hamsteres liv
Jeg er på efterskole for tiden, og syntes vi har vildt tralvt med forskellige projekter, og at være social
Mht til hamstere er der ikke megen der har ændret sig siden sidst;
Har Luke på knapt halvandet år efterhånden
Trøffel fyldte 1 helt rundt år i denne måned, og han er også allerede begyndt at få brun pels, og det ser mindre kønt ud, da han er sølvgrå satin. Han har også fået lysere nuancer i pelsen, og blevet mere rolig, og også en del tyndere, selvom han får meget mad.
Lilje er 8 måneder, og stadig lidt ungset i det, men hun er en lille mokke for tiden, bider alle og vi har ikke kunne have hende oppe
Cirkeline, som er Lukes og Liljes lille hamsterbarn, fra maj af, har det strålende. Har fået fin kropsbygning og hendes hvide bånd er rigtig flot
Det var bare lige en lille updater, for at lade jer vide at jeg altså stadig er herinde på hamsterforummet