Hvad skal jeg gøre :'(

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
HamsterMiaah

Hvad skal jeg gøre :'(

Indlæg af HamsterMiaah » 29. dec 2009 16:05

Hej alle :D

Ved godt dette er et hamsterforum, men nu må jeg lige henvende mig til nogen eventuelle katteeksperter s:

I ferien skulle vores kat Felix passes af en overbo, så vi var ikke hjemme.
Felix er 8 år gammel og i god stand udover tidligere overvægt og han har haft orm et par gange.
Da vi kom hjem, fortalte overboen at Felix ikke havde det godt;
Han havde fløjtet på ham og han så han kom galoperende efter døren fra gården af som han plejer. I hans løb væltede han pludselig om på siden, og lå og skreg virkelig højt som om noget gjorde virkelig ondt.
:cry:
Underboerne hørte det og skyndte sig ud, og overboen prøvede at løfte Felix men han var for tung for ham :cry:  Efter 10 minutter kom Felix heldigvis selv op, og siden har han opført sig helt normalt.
Min mor tror måske han har gigt, og vi har plan om at tage ham til dyrlægen snarest, for han skal selvfølgelig ikke gå med smerter :cry:
Men.. er det ikke noget med at kattegigt godt kan være så smertefuldt at man må aflive dem? :cry:  Og skal de ikke i narkose? :cry:  Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre, hvis han pludselig får det værre, for vi kan jo ikke få ham til nogen dyrlæge i denne tid :cry:
- HamsterMiaah. :D
ejer af blandet huskat på 2 år og Trøffel-hamsteren på snart 3 år :-)
Billede

Lillejyde

Re: Hvad skal jeg gøre :'(

Indlæg af Lillejyde » 6. jan 2010 14:15

HamsterMiaah skrev:Hej alle :D

Ved godt dette er et hamsterforum, men nu må jeg lige henvende mig til nogen eventuelle katteeksperter s:

I ferien skulle vores kat Felix passes af en overbo, så vi var ikke hjemme.
Felix er 8 år gammel og i god stand udover tidligere overvægt og han har haft orm et par gange.
Da vi kom hjem, fortalte overboen at Felix ikke havde det godt;
Han havde fløjtet på ham og han så han kom galoperende efter døren fra gården af som han plejer. I hans løb væltede han pludselig om på siden, og lå og skreg virkelig højt som om noget gjorde virkelig ondt.
:cry:
Underboerne hørte det og skyndte sig ud, og overboen prøvede at løfte Felix men han var for tung for ham :cry:  Efter 10 minutter kom Felix heldigvis selv op, og siden har han opført sig helt normalt.
Min mor tror måske han har gigt, og vi har plan om at tage ham til dyrlægen snarest, for han skal selvfølgelig ikke gå med smerter :cry:
Men.. er det ikke noget med at kattegigt godt kan være så smertefuldt at man må aflive dem? :cry:  Og skal de ikke i narkose? :cry:  Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre, hvis han pludselig får det værre, for vi kan jo ikke få ham til nogen dyrlæge i denne tid :cry:
Stakkels kat, jeg ville ønske kanon meget at jeg vidste en del om katte.
Hmm prøver at komme i tanker om nogle der ved en masse om katte

burrus

Indlæg af burrus » 6. jan 2010 14:22

Jeg har kun et råd - få ham til dyrlæge hurtigst muligt....
Jeg skal ikke kunne sige om det er gigt eller et skrid i hoften eller hvad pokker er sket, men det lyder som noget dyrlægen burde kigge på - hellere i går end i dag...  :(
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Besvar