navne på unger

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
liv

navne på unger

Indlæg af liv » 12. jan 2010 17:25

Hej...

Jeg har et kuld og skal finde ud af om jeg skal give et kuldtema eller navnene skal starte med B på stamtavlen eller slet ikke skal gøre noget men lade det være op til køber...

FrkHoumann

Indlæg af FrkHoumann » 12. jan 2010 17:32

Mine kuld vil altid blive døbt efter et tema .. Enten et eller andet tema jeg finde på, eller bogstavet - altså hvis nu det er et A kuld, så skal navnet starte med A, osv ;)
Tjek min nye hjemmeside:
http://www.mel-bollen.weebly.com

burrus

Indlæg af burrus » 12. jan 2010 17:46

Jeg synes du skal finde et tema så "Isdronning" eller "Snow White Queen" passer ind  :whistle
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

liv

Indlæg af liv » 12. jan 2010 17:57

burrus skrev:Jeg synes du skal finde et tema så "Isdronning" eller "Snow White Queen" passer ind  :whistle
hihi :lol:  :lol: så må du selv komme med forslag  :wink: men husk nu alle er grå :P

burrus

Indlæg af burrus » 12. jan 2010 18:01

liv skrev:
burrus skrev:Jeg synes du skal finde et tema så "Isdronning" eller "Snow White Queen" passer ind  :whistle
hihi :lol:  :lol: så må du selv komme med forslag  :wink: men husk nu alle er grå :P
du ka jo køre disney tema...

nå ja det med farven havde jeg lige overset  :?  jhmmm måske jeg så skal lave min egen helt hvide tøs med det navn :lol:  

ellers lav et McD kuld og så stik den ud til køberne at finde et McD navn til sin unge :D
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

liv

Indlæg af liv » 12. jan 2010 18:06

burrus skrev:
liv skrev:
du ka jo køre disney tema...

nå ja det med farven havde jeg lige overset  :?  jhmmm måske jeg så skal lave min egen helt hvide tøs med det navn :lol:  

ellers lav et McD kuld og så stik den ud til køberne at finde et McD navn til sin unge :D
Ja det kunne jo være du skulle lave din egen hvide så evt af kuldet mellem kong vinter og hende her  :wink:  :lol:

Altså hader McD så tror ikke det bliver det  :lol: men jeg må jo tænke over det har jo tænkt over det før synes bare ikke jeg har fundet noget passende  :lol:  :lol:

til alle kom endelig med idéer!!

Lillejyde

Indlæg af Lillejyde » 12. jan 2010 18:34

Hvad med Satinka? :)

Ringling

Indlæg af Ringling » 12. jan 2010 19:34

Kuldtema med B:

Børnesange (Den lille frække frederik, mester jakob, puff, tornerose...)
Bilmærker (Alfa romeo, Mercedes, Kia, Ferrari, Lexus, Lotus, Lamborghini ...)
Blomster (jeg brugte selv dog Botanik så jeg havde planter med også)
Biografer (Imperial, Empire, Palads m.fl.....)

:D
Hilsen Lotte
Billede

Lillejyde

Indlæg af Lillejyde » 13. jan 2010 02:16

flere :)

Andersine
Andrea
Aida
Adolfine
fik dem af min storebror :D hehe

Alyssa
Avavyle
Ailene
Aratia
Alymoon
Aratia
Aquilla
Attina
Senest rettet af Lillejyde 13. jan 2010 14:24, rettet i alt 1 gang.

Majlund

Indlæg af Majlund » 13. jan 2010 05:28

Jeg fik selv lov til at bestemme navnet på min guldhams på stamtavlen. . . Det syntes jeg helt ærligt var en ekstra sød gestus fra sælgers side :D . . . Jeg ved godt man jo bare kan kalde hamsen hvad man vil i daglig tale. . . men jeg syntes det er rart at min Abrikos hedder det hun i virkeligheden hedder på stamtavlen - Mahonias Abrikos :wink:

BittéHamstereN

Indlæg af BittéHamstereN » 13. jan 2010 15:41

Lillejyde skrev:flere :)

Andersine
Andrea
Aida
Adolfine
fik dem af min storebror :D hehe

Alyssa
Avavyle
Ailene
Aratia
Alymoon
Aratia
Aquilla
Attina
Det er hendes b kuld :wink:
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk

Besvar