navne på unger
-
liv
navne på unger
Hej...
Jeg har et kuld og skal finde ud af om jeg skal give et kuldtema eller navnene skal starte med B på stamtavlen eller slet ikke skal gøre noget men lade det være op til køber...
Jeg har et kuld og skal finde ud af om jeg skal give et kuldtema eller navnene skal starte med B på stamtavlen eller slet ikke skal gøre noget men lade det være op til køber...
-
FrkHoumann
Mine kuld vil altid blive døbt efter et tema .. Enten et eller andet tema jeg finde på, eller bogstavet - altså hvis nu det er et A kuld, så skal navnet starte med A, osv 
Tjek min nye hjemmeside:
http://www.mel-bollen.weebly.com
http://www.mel-bollen.weebly.com
Jeg synes du skal finde et tema så "Isdronning" eller "Snow White Queen" passer ind :whistle
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
-
liv
du ka jo køre disney tema...liv skrev:hihiburrus skrev:Jeg synes du skal finde et tema så "Isdronning" eller "Snow White Queen" passer ind :whistle:lol: så må du selv komme med forslag
men husk nu alle er grå
nå ja det med farven havde jeg lige overset :? jhmmm måske jeg så skal lave min egen helt hvide tøs med det navn
ellers lav et McD kuld og så stik den ud til køberne at finde et McD navn til sin unge
Pia B
-
liv
Ja det kunne jo være du skulle lave din egen hvide så evt af kuldet mellem kong vinter og hende herburrus skrev:du ka jo køre disney tema...liv skrev:hihiburrus skrev:Jeg synes du skal finde et tema så "Isdronning" eller "Snow White Queen" passer ind :whistle:lol: så må du selv komme med forslag
men husk nu alle er grå
nå ja det med farven havde jeg lige overset :? jhmmm måske jeg så skal lave min egen helt hvide tøs med det navn![]()
ellers lav et McD kuld og så stik den ud til køberne at finde et McD navn til sin unge
:lol: Altså hader McD så tror ikke det bliver det :lol: men jeg må jo tænke over det har jo tænkt over det før synes bare ikke jeg har fundet noget passende :lol: :lol:
til alle kom endelig med idéer!!
-
Lillejyde
Jeg fik selv lov til at bestemme navnet på min guldhams på stamtavlen. . . Det syntes jeg helt ærligt var en ekstra sød gestus fra sælgers side
. . . Jeg ved godt man jo bare kan kalde hamsen hvad man vil i daglig tale. . . men jeg syntes det er rart at min Abrikos hedder det hun i virkeligheden hedder på stamtavlen - Mahonias Abrikos 
-
BittéHamstereN
Det er hendes b kuldLillejyde skrev:flere
Andersine
Andrea
Aida
Adolfine
fik dem af min storebrorhehe
Alyssa
Avavyle
Ailene
Aratia
Alymoon
Aratia
Aquilla
Attina
Mange hamster hilsner Helene, Malthes Futte og Biil's Silke
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk
Ingen er perfekt, det er min stavning heller ikke
Der er ikke noget det hedder "det kan jeg ikke finde ud af", men "det har jeg ikke lært endnu." Jeg har selv brugt 15 år på at prøve lære flyve, men jeg har endnu ikke lært det..
Ny side: www.bittesworld.skysite.dk