Det bliver rigtig spændende, det glæder jeg mig til!
Nu skal jeg endelig have hamster! :D
Nu skal jeg endelig have hamster! :D
Ja, nu har jeg fået en aftale med en person der har nogle vinterhvide dværghamsterunger til salg. Jeg skal ud og kigge på dem på onsdag! 
-
HamsterMiaah
-
HamsterMiaah
Okay 
Der er 4 farver i de vinterhvide:
Agouti (lidt vildtfarvet), Saphir (grå, med hvide "aftegninger"), Pearl Agouti (hvid med vildtfarvet streg på ryggen), Pearl Saphir (Hvid, med grå streg på ryggen) Håber ikke du blev irriteret af det, havde bare lige lyst til at skrive det :b
Jeg har selv en vinterhvid dværghamster i farven Saphir, Bella, på lidt over 1 år (1 og og 1 dag faktisk :lol: ) Og sådan nogen små skabninger er bare rigtig dejlige!
Der er 4 farver i de vinterhvide:
Agouti (lidt vildtfarvet), Saphir (grå, med hvide "aftegninger"), Pearl Agouti (hvid med vildtfarvet streg på ryggen), Pearl Saphir (Hvid, med grå streg på ryggen) Håber ikke du blev irriteret af det, havde bare lige lyst til at skrive det :b
Jeg har selv en vinterhvid dværghamster i farven Saphir, Bella, på lidt over 1 år (1 og og 1 dag faktisk :lol: ) Og sådan nogen små skabninger er bare rigtig dejlige!
- Vedhæftede filer
-
- Det her er mig og Bella, et lidt ældre billede, men hun ser stadig sådan ud :D <3
- Snapshot_20080602_17.jpg (249.74 KiB) Vist 6835 gange
-
liv
hehe så minder det jo om feta! hun er pearl saphir så lidt lysere i striberne men du får da lige et billedeCecilie89 skrev:Hehe hvor er hun dog fin!
De unger der er på billederne (og også den farve personen snakkede om i tlf) er hvide med en sort stribe ned ad ryggen.Det synes jeg bare er mega nuttet!
- Vedhæftede filer
-
- Foto 414.jpg (58.16 KiB) Vist 6808 gange
Tak skal I have. 
Nu har jeg efterhånden fået buret klargjort.
Jeg kan i hvert fald ikke komme i tanke om flere ting der mangler *g*
Nu har jeg efterhånden fået buret klargjort.
- Vedhæftede filer
-
- Buret forfra
- HPIM4098_mini.jpg (151.38 KiB) Vist 6763 gange
-
- Buret fra siden - vi har nu fået lavet gennemgang gennem burdeleren, så den bette hamster kan bruge hele buret. :D
- HPIM4100_mini.jpg (144.66 KiB) Vist 6763 gange