Der kom så en ansat der selv har hamster der hjemme, og vi fik en laaang snak...hun kom med det tilbud at hun gerne ville tage ham og forsøge at gøre ham tam, ellers ville hun få ham aflivet, hun har haft hamster i mange år og kender meget til dem, så jeg sagde ja tak så nu håber jeg hun kan få rettet ham op, og ellers får den lille dyr fred, vi fik en creme hun med mørke øjne med hjem, og hun er SØD...De sagde undskyld og sagde at de ikke solgte hamster fra ders afd der var sure eller bidder og de ville snakke med den anden butik om det... puha sikken en omgang , men alt i alt en god løsning for alle...
hmm ja hvor skal jeg begynde..
-
Lisette
hmm ja hvor skal jeg begynde..
Vi havde købt to hamster i en dyrehandler, en ene var super sød med det samme, den anden sur og slet ikke til at holde... jeg havde så besluttet at give ham tid (efter gode råd herinde fra) Tak
men i dag var jeg forbi en anden dyrehandler i området (dog samme ejer som den anden ) . Her fortalte jeg om vores hamster oplevelse, og de var meget meget kede af vi var kommet afsted med et hamster der var sådan, han sagde med det samme vi godt måtte komme med den og få en ny, hmm tænkte jeg hvad gør du?? :? Sagde at det kunne ikke hjælpe noget hvis ham vi havde bare blev en andens kæledyr, for der var rigtig meget arbejde i ham, (hvis han bliver god)... Jeg fortalte om hende der havde hjulpet mig i den anden butik og han tog telefonen med det samme og tog kontakt til den anden butik, jeg havde nemlig også fundet ud af at Perle vores dejlige pige er en dreng
Der kom så en ansat der selv har hamster der hjemme, og vi fik en laaang snak...hun kom med det tilbud at hun gerne ville tage ham og forsøge at gøre ham tam, ellers ville hun få ham aflivet, hun har haft hamster i mange år og kender meget til dem, så jeg sagde ja tak så nu håber jeg hun kan få rettet ham op, og ellers får den lille dyr fred, vi fik en creme hun med mørke øjne med hjem, og hun er SØD...De sagde undskyld og sagde at de ikke solgte hamster fra ders afd der var sure eller bidder og de ville snakke med den anden butik om det... puha sikken en omgang , men alt i alt en god løsning for alle...
-
liv
Re: hmm ja hvor skal jeg begynde..
TILLYKKE!!!!!!!!!!!!Lisette skrev:Vi havde købt to hamster i en dyrehandler, en ene var super sød med det samme, den anden sur og slet ikke til at holde... jeg havde så besluttet at give ham tid (efter gode råd herinde fra) Takmen i dag var jeg forbi en anden dyrehandler i området (dog samme ejer som den anden ) . Her fortalte jeg om vores hamster oplevelse, og de var meget meget kede af vi var kommet afsted med et hamster der var sådan, han sagde med det samme vi godt måtte komme med den og få en ny, hmm tænkte jeg hvad gør du?? :? Sagde at det kunne ikke hjælpe noget hvis ham vi havde bare blev en andens kæledyr, for der var rigtig meget arbejde i ham, (hvis han bliver god)... Jeg fortalte om hende der havde hjulpet mig i den anden butik og han tog telefonen med det samme og tog kontakt til den anden butik, jeg havde nemlig også fundet ud af at Perle vores dejlige pige er en dreng
![]()
-
Lisette
Jeg blev også rigtig glad for de tog det alvorligt, det var faktisk bare meningen jeg ville fortælle dem om ham/oplevelsen så det ikke ville ske igen, men det var bare super så meget som de tog hånd om det
Jaaa Perle skal nok have et nyt navn, men syntes lige Perle var så godt til hende...øhh ham...
Her lige et par billeder af den nye Emma
Jaaa Perle skal nok have et nyt navn, men syntes lige Perle var så godt til hende...øhh ham...
Her lige et par billeder af den nye Emma

- Vedhæftede filer
-
- IMG_6320.JPG (55.03 KiB) Vist 4546 gange
-
- IMG_6325.JPG (51.1 KiB) Vist 4547 gange
-
- IMG_6331.JPG (56.38 KiB) Vist 4548 gange
-
liv
-
Lisette
det kaldes hud det du kan secontraria skrev:
er det bare mit eller har hun øjnringe ?
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk