fra hvilket træ? og kan hamsterne tåle det?

Alt hvad der falder uden for de øvrige emner hører til her. Det kan være alt fra snik snak, med de øvrige forum brugere, til diskussioner om alt mellem himmel og jord.
Besvar
burrus

fra hvilket træ? og kan hamsterne tåle det?

Indlæg af burrus » 17. nov 2008 12:23

Ja jeg har lige været på "rov" i vores skov i dag 8-)  :wink:  

og faldt over denne gren - jeg VED jeg burde vide hvad det er for et træ, men jeg er totalt blæst :lol:  :oops:  

hvad er det mon for et træ denne gren og disse "skud" kommer fra?

Billede
Billede
Billede

???  :?:
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

Odgaard

Indlæg af Odgaard » 17. nov 2008 12:31

Tror det er en ask med de sorte knopper. Mener godt hamstere kan tåle det, da det jo ikke er hverken nåletræ eller stemfrugt, men jeg er alså ikke helt sikker.
Mvh. Pia

Jeanne

Indlæg af Jeanne » 17. nov 2008 12:37

Det er ask  :D
Mange hilsner fra Jeanne.

burrus

Indlæg af burrus » 17. nov 2008 12:39

hmm det ir også mening nu i siger det :lol:  jeg er allergisk mod ask og grenen lå under et kæmpe træ - og den ende af skoven holder jeg mig normalt væk fra om sommeren pga der er mange aske træer dernede :lol:

så er det bare om de små kan tåle det :?
Pia B
.. et lille opdræt af ørkenrotter - kig også forbi den nye infoside for ørkenrotter: www.orkenrotte.dk

AnnaR

Indlæg af AnnaR » 17. nov 2008 12:48

Det kan godt tåle ask. Det er det jeg ville vælge efter frugttræer. Men nu er det bare ret ofte at man ikke kan få frugttræer i trælasthandler, så bruger jeg ask.

burrus

Indlæg af burrus » 17. nov 2008 12:50

AnnaR skrev:Det kan godt tåle ask. Det er det jeg ville vælge efter frugttræer. Men nu er det bare ret ofte at man ikke kan få frugttræer i trælasthandler, så bruger jeg ask.
super :D  tak si du ha  8-)  :D
Pia B

Benjamin

Indlæg af Benjamin » 17. nov 2008 14:31

Nu kan jeg se at der er blevet svaret men Anlægsgartner eleven er først lige kommet hjem nu. :lol:
Det er som sagt en Ask den kan altid kendes på dens sorte knupper da en Ask er det eneste træ der vokser i DK med Sorte knupper. :D
Og hvis jeg lige skal lege endnu mere ekspert så er det en Fraxinus excelsior på Latin. :lol:
Venlig Hilsen Benjamin...  Hamsters are like popato Chips, you can´t just have one.
:kina: smil det smitter, GMH er ikke en sygdom men en Livsstil :notworthy:  

burrus

Indlæg af burrus » 17. nov 2008 14:38

Benjamin skrev:Nu kan jeg se at der er blevet svaret men Anlægsgartner eleven er først lige kommet hjem nu. :lol:
Det er som sagt en Ask den kan altid kendes på dens sorte knupper da en Ask er det eneste træ der vokser i DK med Sorte knupper. :D
Og hvis jeg lige skal lege endnu mere ekspert så er det en Fraxinus excelsior på Latin. :lol:
hehe ok...

jeg ved bare jeg ikke kan trække vejret om sommeren takket være det skidt :lol:
Pia B

Besvar